kleine voorstelling

Lordje

Actief lid
Ik ben Pascal, 40 jaar en van Belgie (West-Vlaanderen).
Momenteel rij ik nog rond met mijn Mazda waar ik uiterst tevreden van ben maar die nu toch wel aan vervanging toe is. Na 17 jaar trouwe dienst wordt het nu een Superb, keuze vooral om de ruimte, ben nogal aan de grote kant en dan is in de meeste auto's op de achterbank niet veel plaats meer.
Wordt voor mij dus een nieuwe ervaring en een eerste Skoda gevoel, maar heb er vertrouwen in.

Gieliovd

Forumguru
Nou Pascal, alsnog welkom dan!

Leuk om te lezen dat je na 17 jaar Mazda, dezelfde nog wel, overstapt naar een geweldige Superb.

Dat is even een wereld van verschil! Zo'n jaren 90 Mazda met knijterhard dashboard, eenvoud alom naar een pracht van een nieuwe wagen met de nieuwste techniek. Helemaal mooi met die prachtige 1.8TSI met 4x4.

Ik ben jaloers! Veel plezier!

Als je er een gevoel bij denkt te hebben, neem eens wat foto's van je oude wagen, binnen en buiten en bekijk dat over een tijdje nog eens.

Lordje

Actief lid
Nog een grote drie weken en 't wordt precies dringen, mijn huidige wagen heeft plots aan startprobleem ( startmotor ? )

cvegreen

Forumguru
Welkom lordje ,
hopelijk houd je mazda het nog die 3 weken uit tot je mooie S2 er is .
Ik ben ook van West - Vlaanderen , van Izegem . Van waar ben jij ergens in ons mooie West vlaanderen?

Bovenaan Onderaan