Klep kofferbak vanzelf open laten gaan.

JantjeVloet

Nieuw lid
Beste Scoda rijders,

Sinds pas rijd ik een Scoda scala die ik ook voor mijn werk gebruik.
Voor mijn werk zou het handig zijn dat wanneer ik de knop op de sleutel ingedrukt houd de kofferbak vrij komt en ook open gaat. Nu komt hij alleen maar vrij.
Nu heb ik ooit op een reclame gezien dat je er andere gasveren voor zou kunnen kopen.
Weet iemand waar dat kan of dat er een betere oplossing is?

hemi24

Forumguru
Die gasveren met extra veren zijn hier weleens voorbijgekomen voor een dergelijke toepassing op Octavia’s dacht ik.
Is te bestellen via Ali ofzo.

Of het gaat werken op de Scala betwijfel ik zeer, aangezien ik de klep erg zwaar vindt in combinatie met de standaard gasveren…

JantjeVloet

Nieuw lid
Die gasveren met extra veren zijn hier weleens voorbijgekomen voor een dergelijke toepassing op Octavia’s dacht ik.
Is te bestellen via Ali ofzo.

Of het gaat werken op de Scala betwijfel ik zeer, aangezien ik de klep erg zwaar vindt in combinatie met de standaard gasveren…
Daar twijfel ik ook over, kwam zojuist wel weer de reclame tegen maar ze maken niks voor Skoda helaas.

Bakkertje

Forumguru
Is het niet een kwestie van een gasveer vinden met de juiste lengte en dan met meer kracht?

Laatst eens gezocht naar een nieuwe gasveer voor de disselbak van de caravan en daar staan gewoon de maten op en een kracht in Nm. Als ik me goed herinner staat de lengte in en uitgeschoven erop.

Bovenaan Onderaan