Kleur haaievin op het dak?

RogerS

Forumguru
Op het dak mijn Amazonian Green Superb Combi zit een zwarte haaienvin! Bij wie is de haaienvin ook in het zwart? Of zijn er ook Superb's bij waarbij de haaienvin in de kleur van de auto is gespoten.
(Uiteraard mensen die een zwarte Superb rijden hoeven niet te reageren... :biggthumpdown:)

plaza

Forumguru
De mijne is van kleur noten hout (:D

Nee, even serieus, volgens mij zijn ze standaard allemaal zwart.

RogerS

Forumguru
Husky44: Welk modeljaar heb je?

Graag nog reacties van mensen die een andere kleur hebben.

plaza

Forumguru
Mijn haaienvin is in de kleur van de auto (Storm Blue) gespoten.

Heb je dit laten doen door een spuiter ? of zit dit in een pakket ?
Ik heb een elegance business line , en dat is toch de meest luxe
uitvoering en ik heb een zwarte haaie vin.

_pm

Lid
Bij mij ook zwart op grijze auto (Comfort Business line).
Heb het vermoeden dat dit altijd zo is

RogerS

Forumguru
Dank voor alle reacties.

Door de donkere kleur groen viel het in eerste instantie niet zo op dat de haaienvin zwart is. Echter nu zie ik het iedere keer. Jammer dat deze niet in de kleur van de auto is gespoten (zal wel goedkoper zijn). Ik zal in ieder geval de vin niet laten spuiten dat vind ik zonde van mijn geld.

guitar_billy

Senior Member
in de reklame op tv van de superb combi, die met die onmogelijk grote knuffel uit de kofferbak, is ook te zien dat de haaievin antenne zwart is.

Er zijn zelfs 2 soorten haaievinnen in omloop ... eentje waarvan de achterkant van het horizontale stuk gelijk loopt met de achterkant van het verticale stuk , en eentje (minder voorkomend) met het verticale stuk ongeveer in het midden van het horizontale. Maar allemaal zwart (wat mooi staat met de deurstijlen)

Peter79

Actief lid
vandaag met dealer over gesproken: kleur is standaard zwart en wordt niet meegespoten. Wil je andere kleur, mag je zelf aan de gang gaan...

RogerS

Forumguru
Kijk en daarom is Audi nu premium want daar had ik op een zilverkleurige auto ook een zilverkleurige haaienvin gezien...

Peter79

Actief lid
het lijkt me dus ook helemaal geen "rocket-science" om die effe mee te spuiten. Je hebt wel een rubber randje eronder, maar dat is toch niet het grootste probleem zou je zeggen...
Ach hebbben ze bij Skoda weer iets om aan te passen voor het volgende model, je moet toch telkens weer met nieuwe dingen komen en dan is dit een mooi voorbeeld.

Wasmachineman

Forumguru
Tegenwoordig zie je ook vaak weer iets afwijkende kleuren dan de kleur die de autolak heeft: van bijvoorbeeld spiegels etc...zilver (S-line Audi's) of antraciet bijvoorbeeld. Dus een afwijkende kleur qua sprietje is zo lelijk nog niet!

Bovenaan Onderaan