Kleur vraagje

BlackIII

Actief lid
Ik zou zeggen Jungle green, maar is lastig met deze foto en de kleuren in de configurator...

edit, google even op 'yeti jungle green' en 'yeti mato brown' en dan zie je dat mato wel een stuk bruiner is dan op de geplaatste foto!
:)

deusjevo

Forumguru
:jaja:

@micky
Ja maar is niet echt zaligmakend meer.
Denk dat we dit jaar nog caravannen, daarna gaan we even recapituleren.... :lezen:
Octavia is misschien total loss, hoor ik van de week.
Heb vangrails gekopt met de voorbumper en 2 zijkanten, schade is toch wel hoog geloof ik.
Moet nu ineens wat sneller dan verwacht gaan orienteren op een andere auto, misschien CX5 of anders Kaskaaaai of misschien Yeti.
Ik wacht het belletje van de leasemij maar even af.
Ben trouwens nog steeds niet over die kleur uit..... :pieker:

Zespri

Forumguru
super kleurtje die groene jungle green metallic

Mocht je een nieuwe CX-5 willen kopen zou ik even wachten als ik jou was .. rond februari / maart komt de update uit.De vernieuwde BMW X1 komt na de zomer.

Mocht willen gaan voor die Kaskaaaaaaaaaaaaaai en je wilt een caravan trekken zou eerst even naar het trekgewicht vragen van de auto... valt namelijk erg tegen... Het zelfde geldt voor zijn grotere broer van Nissan.

De ford Kuga 2 wiel drive mag meer trekken dan de 4 wieldrive die nog maar 1200 kg mag trekken.

De yeti mag meer trekken... met name de 1.8 tsi die mag 1800 kg voortsleuren...

De snowman...de grote toekomstige broer van de yeti schijnt volgens de geruchten ook dit jaar zijn neus te laten zien..

deusjevo

Forumguru
Weet wel dat er begin van de zomer een CX3 komt, eerste fotos die ik gezien heb zijn toppie.
Kaskaaaaaai mag in automaat maar 1000 kilo trekken, die valt dus al af voor mij.

deusjevo

Forumguru
Ja hoor, dank je wel :thumbsup:
Ik zat er gelukkig alleen in, onderweg naar mn kerstdiner.
Top geregeld van leasemij Arval, was binnen 5 kwartier afgesleept en weer onderweg in vervangende auto.

Ridley

Forumguru
Herkenbaar: heb ook jaren bij Arval gezeten met mijn leasewaggel en alleen maar positief. Hoor collega's nu wel eens anders over de nieuwe 'businesspartners'

Fijn dat er geen persoonlijk letsel was!

deusjevo

Forumguru
Kan je eigenlijk ook ergens opvragen waar je welke kleur auto in het echt kunt zien staan?
Gaan vanmiddag naar Friesland en rijden dan langs de Meern, gaan gelijk even kijken bij het Skoda Center daar maar die heeft voorzover ik op hun site kan zien geen Jungle Greeg staan.

Monteurtje

Forumguru
Staan er 5 in het land. Als je op skoda.nl kijkt.
Gouda, Zoetemeer en nog 3 uit de route Alkmaar, Venlo en Enschede

fabtdi

Lid
In Zwolle staat ook een demo in het jungle green
In het echt is de kleur overigens lichter dan het op de bovenstaande foto lijkt.
Het kleurverschil tussen de matto brown en jungle green is wel heel duidelijk.
Bijgaand een link naar mijn Yeti adventure waarbij de kleur beter te zien is.

deusjevo

Forumguru
Vanmiddag in de Meern geweest, staat er gewoon een Yeti Outdoor in Jungle green met donkere 17 inch matterhorn wielen:jaja:

Leuk in het echt maar er stond ook een zilvergrijze Adventure met dezelfde velgen en die vond ik eigenlijk leuker.
Proefgereden in zwarte Elegance 1.2, net alsof ik in de O2 zat van binnen.
Moet er nog wel even over nadenken als ik zou moeten bestellen, vind de Kaskaaaaai toch ook een leuke kar.
De Yeti zou ik alleen als 1.2 kunnen bestellen geloof ik, die is energie label C en de 1.4 energielabel D en dat mag volgens mij niet van mn werkgever

ArjanHoek

Forumguru
De kashkaai is inderdaad eenhalve Renault.
Heb er 2 gehad en hoe jonger hoe waardelozer. (Mijn ervaring)

Nissan Nissan niet meersinds de fusie met Renault & Samsung.

als je een betrouwbare Japanner wil zou ikvooreen Honda gaan.
Maar dat is persoonlijk.

Bovenaan Onderaan