Kleurcode lak

tr7

Actief lid
Ik heb een uit Duitsland geïmporteerde Superb Combi van november 2019. Ik zie dat de lak een soort donkergrijs metallic is, maar weet iemand hier waar ik de exacte kleurcode kan vinden? Of de handelsbenaming van de kleur die toentertijd is besteld? Of misschien weet iemand wel dat het aantal kleuren grijs dat Skoda hanteert en hanteerde de 50 niet haalt?

Bakkertje

Forumguru
Staat dat niet op een sticker in de bak van je reservewiel?
Of in de papieren die je bij je auto hebt gekregen?

• Leuk
Waarderingen: tr7

hemi24

Forumguru
Welke kleur komt het dichtst in de buurt?

SUPERB_Karosseriefarben.jpg

Je profiel foto lijkt op Empire grijs : https://www.mg-prime.de/autolacke/s...mpire-grey-metallic/empire-grau-metallic-50ml

Ik kan me vergissen, maar volgens mij is dat dezelfde kleurcode die in NL onder de naam Business Grey is gevoerd...

Laatst bewerkt:
Brilliant Silver (A7W)
Metal (Quartz) Grey (F7Y)
Steel Grey (F7A)Satin grey (F5X)
Graphite Grey (F7C)
Empire Grey (LF7M)

Ergens zou een van deze codes op de betreffende sticker moeten staan.

tr7

Actief lid
Dank allemaal. Ik heb een heel aantal aanknopingspunten. Ik zal laten weten als/waar ik het heb gevonden.

tr7

Actief lid
Of in de papieren die je bij je auto hebt gekregen?
Helaas in het (Duitse, originele) instructieboekje vind ik niets over de kleur. Zit ook geen sticker in.
Wel zat er nog een of ander Duits onderhoudsrapport bij, dat (naast o.m. het chassisnummer) ook de code "SUP.COM GrtSPO TS140/2.0A7F". Zou dat gedeelte "A7F" dan de kleurcode kunnen zijn?

Rainesh

Forumguru
stuur me anders even je chassisnummer via een prive bericht. Dan kan ik je een uitdraai sturen van je auto inc kleurcode etc.

Bovenaan Onderaan