kleuren octavia

Willen jullie bijdragen aan het verzamelen van mooie high res. foto's van alle kleuren waarin de Octavia te bestellen is? De foto's van deze octavia's kunnen dan in de fotogalarij zodat je een idee hebt hoe de octavia in een bepaalde kleur eruit ziet. Een goed idee?

Op zich een erg leuk idee, alleen werkt het niet echt om een goede indruk te krijgen van hoe kleur eruit gaat zien, dat hangt van zoveel af, welke camera is gebruikt, is er geflitst, instellingen camera (extra levendig en dergelijke (zwart/wit
crazy.gif
)), schijnt de zon 's ochtends / 's avonds (andere warmte),

kortom, je kan bijvoorbeeld 3 foto's van 'graphite grey' krijgen die er alle drie anders uit zien, maar mischien is dat wel de charme van zo'n topic
1819.gif

mazeind

Nieuw lid
Leuk idee. Zogauw de zon schijnt zal ik de camera pakken voor mijn Sahara Beige.

Misschien een goed idee om een resolutie als standaard vast te stellen, zodat de foto's in die gallerij allemaal dezelfde grootte hebben?

Snor

Lid
Ik heb een fotoserie op een website geplaatst (website in aanbouw), de kleur is Cappuccino Beige, naar mijn mening de mooiste kleur! Klik op de link: Titel van de website

Bijlagen

• 38674-exterieur_skoda (23).jpg
    38674-exterieur_skoda (23).jpg
    58 KB · Weergaven: 35

higgy

Forumguru
Ik las in de folder van de RS dat die in 2007 in knalgeel leverbaar wordt. DAT wil ik wel eens op een foto zien!

</font><blockquote><font class="small">Citaat: higgy</font><hr />

Ik las in de folder van de RS dat die in 2007 in knalgeel leverbaar wordt. DAT wil ik wel eens op een foto zien!

[/ QUOTE ]

U wordt op uw wenken bediend:

d9188df1deaa6b7b3ac3c171e92c71b8_1.jpg

2f65b1beae1d607652056df1275f2be6_1.jpg

SkodaMan

Actief lid
Haar pakje is maar een klein beetje geel. De rest is wit en dat kennen we al. Valt een beetje tegen hoor.
crazy.gif

Ik vind deze kleur geel iets te veel kanarie. Wellicht een mooie pareleffect lak in de kleur geel, zou heel mooi kunnen zijn.
zijn er geen O2 rijders die een paar mooie duidelijke foto's hebben van de kleuren Antraciet, Storm Blauw en Grey?

Okki

Donateur
</font><blockquote><font class="small">Citaat: Mistraller</font><hr />

Storm Blauw
cool.gif

[/ QUOTE ]

Mooi, heb nou ook donkerblauw (01). Wil nu toch wel weer eens een andere kleur. Toch blijft donkerblauw mooi...alleen wel snel last van 'vies worden'
Daarom zeer waarschijnlijk Cappuccino Beige.

Gaaf kenteken
cool.gif

Snor

Lid
Cappuccino Beige, echt een gave kleur !! In het echt mooier dan op de foto !

Bijlagen

• 38766-o2_68.jpg
    38766-o2_68.jpg
    95,5 KB · Weergaven: 32
</font><blockquote><font class="small">Citaat: Okki</font><hr />

Toch blijft donkerblauw mooi...alleen wel snel last van 'vies worden' Daarom zeer waarschijnlijk Cappuccino Beige.

[/ QUOTE ]

Helemaal gelijk! Persoonlijk vind ik de donkere kleuren ook zeker zo mooi al op grijs gebaseerde lichte kleuren. Alleen, zo onpraktisch...

Om exact dezelfde reden hoop ik op korte termijn (wellicht binnen nu en 2 weken) mijn O2 in cappuchino beige geleverd te krijgen!

Matra_Murena

Actief lid
Cappucino lijkt me ook een mooie kleur voor de volgende O2. De zwarte viel echter best mee met schoonhouden! Zeker in de wintermaanden had ik daar aanmerkelijk minder moeite mee dan collega's met een grijze wagen welke aan de achterkant binnen een dag zwart waren van het opspattende sneeuw/ijzel/pekel mengsel!

Saturnus66

Nieuw lid
Ik heb ook gekozen voor cappuchino beige voor mijn eerste Octavia 2 BE.
Was meteen verkocht toen ik die kleur zag.
yeah.gif

Moet nog 1 a 2 weken wachten voordat hij afgeleverd wordt.
wink.gif

Okki

Donateur
</font><blockquote><font class="small">Citaat: Matra_Murena</font><hr />

Cappucino lijkt me ook een mooie kleur voor de volgende O2. De zwarte viel echter best mee met schoonhouden! Zeker in de wintermaanden had ik daar aanmerkelijk minder moeite mee dan collega's met een grijze wagen welke aan de achterkant binnen een dag zwart waren van het opspattende sneeuw/ijzel/pekel mengsel!

[/ QUOTE ]

Wellicht de auto in twee kleuren (flip flop of zoiets) laten spuiten. Ben je voor alle jaargetijden gedekt.
Zag gisteren zo'n auto rijden, veranderde van kleur van bruinachtig naar paars al naar gelang de hoek die je er naar kijkt. Alfa had ook zoiets.

Trouwens,Flamingo Red vond ik ook wel mooi.

Raar is dat ik een Combi in Stone Grey wel mooi vind, maar een hatchback weer niet. Toegegeven blijft: donker staat hem goed.

LenK

Forumguru
@Snor

Dat Cappucino Beige is toch wel heel anders dan Sahara Beige dat er uit is. Sahara vond ik niks (oubollig), maar Cappucino (tenminste zoals het op de foto staat) vind ik stukken mooier.

Bovenaan Onderaan