klokunit

Hallo, kan iemand mij misschien vertellen hoe ik bij de klokunit van mijn O2 kan komen? Ik moet daar namelijk mijn GPS op aansluiten.

...sorry, kon het niet laten /forum/images/graemlins/yeah.gif

AGTon

Forumguru
Laat ik mijzelf eerst even voorstellen alvorens ik mijn vraag post.

Ik rij momenteel in een O2 en moet om mijn GPS aan te sluiten bij mijn klokunit komen. Heeft iemand hier ervaring mee ? Weet iemand anders hoe ik er bij kan komen ?

Ik wou ook even meedoen /forum/images/graemlins/473.gif
Alvast bedankt.

Octaviarijder

Actief lid
Ok. Hoi beertje, het zou leuk zijn als je jezelf eens voorstelt zodat wij de mens achter beertje ook een beetje leren kennen. Ik kan je helaas geen antwoord geven op je vraag, maar waarschijnlijk zijn er anderen die dat wel kunnen. Hoe dan ook, welkom en succes met je klokunit.

richyk

Actief lid
</font><blockquote><font class="small">Citaat: beertje</font><hr />

ik denk dat je het antwoord niet weet en dan maar een beetje lult

[/ QUOTE ]

Van harte welkom op dit prachtige forum waar je altijd antwoord krijgt als je jezelf eerst netjes voorstelt !
motz.gif

Remco28

Actief lid
Als iemand zich zo al gedraagd,ook zonder voor te stellen,en gelijk een rare opmerking maakt dan maar geen welkom. /forum/images/graemlins/mad.gif

Inderdaad. Het is zelde voorgekomen dat er een wat "mindere" discussie is gevoerd en dat willen we graag zo houden. Doe ons een plezier door iets socialer te posten en te reageren.

/forum/images/graemlins/aangenaam.gif

Heren, sommige mensen hebben misschien wat moeite om zich goed te kunnen uitdrukken in woord en geschrift /forum/images/graemlins/grin.gif

Beker

Actief lid
@ Beertje:

Dashboard! Schroeven! Knippen! Solderen! Proberen! Schroeven!

Je bent blijkbaar iemand die aan een half woord genoeg heeft, dus dit moet lukken!

Bovenaan Onderaan