Ik was helemaal klaar met het geknerp van mijn originele achterwisser, de originele kunststof arm is niet bij te stellen, zelfs een nieuw wisblad knerpt. Een passend fladblade is niet te vinden.
Na de maten van de originele wisser inclusief blad te hebben opgenomen ben ik naar de Skoda dealer in Breda gegaan en heb in de showroom naar een letterlijk passende oplossing mogen zoeken.
Je hebt nodig van een Octavia modeljaar 2012;
Een achterwisarm, een achterwisblad en een afdekkapje voor de wisarm. Onderdeelnummers heb ik helaas niet, die staan niet op mijn rekening vermeld.
Er zijn enkele zeer kleine aanpassingen nodig aan je nieuwe wisarm, omdat hij anders in het midden de ruit overslaat.
Als eerste de wisarm.
Bekijk bijlage 17972
Verwijder de twee rugjes in het verlengde van de arm.
Monteer de arm met wisserblad.
Pas nu het afdekkapje aan door het voorzichtig netjes rond te vijlen en steeds te passen op de arm.
Bekijk bijlage 17973
Als alles klaar is, is dit het eindresultaat.
Bekijk bijlage 17974
Veel succes!!
Na de maten van de originele wisser inclusief blad te hebben opgenomen ben ik naar de Skoda dealer in Breda gegaan en heb in de showroom naar een letterlijk passende oplossing mogen zoeken.
Je hebt nodig van een Octavia modeljaar 2012;
Een achterwisarm, een achterwisblad en een afdekkapje voor de wisarm. Onderdeelnummers heb ik helaas niet, die staan niet op mijn rekening vermeld.
Er zijn enkele zeer kleine aanpassingen nodig aan je nieuwe wisarm, omdat hij anders in het midden de ruit overslaat.
Als eerste de wisarm.
Bekijk bijlage 17972
Verwijder de twee rugjes in het verlengde van de arm.
Monteer de arm met wisserblad.
Pas nu het afdekkapje aan door het voorzichtig netjes rond te vijlen en steeds te passen op de arm.
Bekijk bijlage 17973
Als alles klaar is, is dit het eindresultaat.
Bekijk bijlage 17974
Veel succes!!