Knipperen van het voorgloei lampje

dannymaassen

Nieuw lid
Ik heb een skoda fabia combi uit 2001. Nou begint het voorgloei lampje na een minuut of 2 te knipperen. Ik heb begrepen dat dit inhoud dat de remlicht schakelaar kapot is (de remlichten doen het ook niet).

Nou is de vraag: waar zit de remlicht schakelaar in de auto?? En wat kost zo'n schakelaar ongeveer?

alvast bedankt

EdK

Forumguru
Kijk eens rond je rempedaal, dus ff op de knieen en onder je daschvboard kruipen dus !!
De prijs weet je dealer zeker wel !! dus even een telefoontje met hun en je weet het !!

Red Devil

Actief lid
hier is al eens een topic over geweest volgens mij.. (kan hem zo gauw niet vinden)
dit heb ik ook gehad namelijk.. ik ben toen naar de vw dealer geweest, en de schakelaar zelf koste € 9.95 en het er inzetten koste me niks ivm zaterdag middag en een 'oud'monteur die hem er in gezet heeft.. maar die kon de uren toch niet declareren ofzo;)
kon er op wachten.. half uurtje zijn ze bezig geweest ongeveer..

Kijk hier hebben we wat aan. Ik heb namelijk ook last van een knipperd voorgloei lampje....
Sinds gisteren en een tijdje terug ook eens... Alleen nu geloof ik dat mijn remlichten het wel gewoon doen... hmm zal er zo even op letten, want heb er net niet naar gekeken eigenlijk.....

Thanks!

Mwha, altijd beter als je al bij de dealer bent en weet wat het probleem is.

En in dit geval was het een defecte achterremsensor 8,96 eurotjes kortom appeltje eitje. 15 minuutjes later was het gemaakt en reed ik weer lekker verder :D haha

hemi24

Forumguru
Weer een probleem uit de wereld! Als alle reparaties zo betaalbaar waren, ging ik met een grote smile naar de dealer ;)

drbilly

Nieuw lid
Hier hetzelfde probleem. Zelf de Remlichtschakelaar verwijderd en daarna naar m'n garagehouderr voor een nieuwe erin zetten.

Rekening: 80 EURO !!! Is dat normaal? Schakelaar 14,75 / 12,32 uitleesapparatuur / 40,95 voor 0,75 uurloon. Ex btw.

Bovenaan Onderaan