knipperen van lcd diplay 2-din media-player

A

andreg

Ik heb een mooie 2-din media-player ingebouwd maar als de verlichting aan gaat dan knippert het scherm. Dit had ik met mijn vorige radio ook maar als ik dan de dimmer van de interne verlichting iets meer opdraaide was het weg. Dit lukt nu niet dus heb ik de illuminatie aansluiting er af gehaald. Wie weet hier een oplossing voor?
Ik heb een Octavia 1.8T uit 2002.

A

andreg

Ik heb op een ander forum gelezen over dat het met de voedingskabel te maken die van de verlichting afkomt. Deze zou de zelfde zijn als van de verlichting. Ik vind het vreemd want uiteindelijk komt alles van de accu af.
Niemand een idee?

A

andreg

Ik heb het al gevonden. De spanning die via de dimmer van de interieur verlichting afkomt is niet geschikt om het lcd scherm te voeden. De illuminatie aansluiting wil alleen een 12 volt gelijkspanning zien en schakelt hiermee het lcd display naar dim verlichting. Nu zit de verlichting van het handschoenenkastje er vlak naast en gaat via de verlichting aan. Even met een ampie afgetapt en het werkt.

Rallye

Forumguru
@andregroeneveld: wel goed dat je het even meldt. Daar hebben medeforummers mogelijk in de toekomst iets aan.

Bovenaan Onderaan