Knipperend gloeispiraal lampje

Het lampje van het voorgloeisysteem van mijn F2 GL ging tijdens de rit knipperen. Had al ruim 100 km gereden. Eenmaal thuis motor uit gezet en een kwartiertje later weer gestart. Lampje bleef uit. Ik weet niet of dit er iets mee te maken heeft maar voor de rit wou ik de auto ontsluiten maar toen werkte de afstandbediening eerst niet, pas toen ik vlak bij de deur aan de bestuurderskant was reageerde ie. vanavond werkte de afstand bediening weer naar behoren. Een heel verhaal, maar kan iemand mij vertellen wat de oorzaak kan zijn?

Thnx. Heb wel rustig doorgereden. Zal morgen een stukje rijden. Even kijken of het lampje weer gaat knipperen of dat het een eenmalig iets was. Anders maandag de computer even laten uitlezen...

Vandaag een behoorlijk stuk gereden, maar storing bleef uit. Afstandbediening werkte ook weer goed. Als het de EGR klep is, wat kost het dan om dat te laten repareren?

Niels83

Forumguru
Is bij de bus van mijn werk al jaren, geef het ook al jaren aan, maar niemand onderneemt actie, kan dus ws geen kwaad.... of wel en het interesseert mijn werk gever niks..

Rijgedrag van van de auto veranderde niet. Kon wel gewoon rijden. Vandaag trouwens 150 km gereden en geen storing gehad...

Vandaag bij de dealer geweest. Computer gaf aan dat de ladedruksensor een verkeerd signaal had geconstateerd. Donderdag gaat de auto weer terug naar de dealer voor een uitgebreide analyse. Wordt vervolgd...

Auto is nagekeken. Ze hebben geprobeerd de fout te provoceren. Dat is niet gelukt. Na verder onderzoek bleek dat de turbo een beetje vervuild was. Ze hebben er reinigingsvloeistof in gedaan. Alles was kosteloos. In ieder geval ben ik weer blij dat ik rij...

Bovenaan Onderaan