Vandaag reed ik op de snelweg en opeens ging er een gong geluid en brande/knipperde het rode lampje dat ik de gordel niet om zou hebben. Even de gordel los en er opnieuw ingedrukt. Was een tijdelijke oplossing. Een paar km verderop ging de gong en het lampje weer. Dat heeft zich zo een keer of 3 herhaald tot ik thuis was. Is dit een bekend probleem, even contactje inspuiten in de klem van de gordel oid? Bij onze vorige auto gaf de airbag wel eens een melding.
Even aan een stekkertje bewegen was dan de oplossing om er maanden geen last meer van te hebben. Er was ook niks met de airback.
Kan het zoiets zijn of lijkt dit op een andere storing.
Gezien mijn ervaringen met de garage waar we de auto kochten:biggthumpdownhebben nog garantie, dus ik ga er wel naar toe) kijk ik graag eerst zelf en was ik benieuwd of dit een bekend probleempje is.
Met kijken bedoel ik niet oplossen/knutselen/sleutelen oid, wel hier informatie vragen.
Johan
Even aan een stekkertje bewegen was dan de oplossing om er maanden geen last meer van te hebben. Er was ook niks met de airback.
Kan het zoiets zijn of lijkt dit op een andere storing.
Gezien mijn ervaringen met de garage waar we de auto kochten:biggthumpdownhebben nog garantie, dus ik ga er wel naar toe) kijk ik graag eerst zelf en was ik benieuwd of dit een bekend probleempje is.
Met kijken bedoel ik niet oplossen/knutselen/sleutelen oid, wel hier informatie vragen.
Johan