knipperlicht spiegel

newbeetle

Nieuw lid
hoi heeft iemand al eens een keer de spiegelkappen eraf gehad voor verv van de knipperlichtledjes het gaat om en skoda van 2009 of werkt dat anders de dealer wist er geen raad mee:407:

Monteurtje

Forumguru
De meeste knipperlichten in de spiegel gaan stuk nadat ze beschadigd zijn en aangetast worden door vocht. De knipperlichten die ik vervangen heb, waren allemaal beschadigd.
Maar als die bij newbeetle niet meer werkt en het niet door schade komt is het gewoon garantie. Want hij is nog geen 2 jaar.

Monteurtje

Forumguru
Kan me niet voorstellen, dat ze niet weten hoe het moet. Binnen 5 minuten staat je auto weer buiten.
Spiegelkap eraf wippen. Spiegelglas kan blijven zitten. 2 kleine torx schroefjes van het paneel aan de onderkant, waar het knipperlicht in zit. En een stekkertje. Makkelijker kan niet.

Monteurtje

Forumguru
Als het het een facelift is, dan gaat het iets anders, iets lastiger. Maar de dealer kan dat gewoon in ELSA Pro opzoeken. Heb ik net gedaan alleen krijg die plaatjes hier niet makkelijk in het bericht. Dus dan moet je toch even naar de dealer.

MarijntjeTDI

Actief lid
als je GEEN instapverlichting hebt heb ik nog wel zo'n kapje liggen met werkende ledjes

EDIT: ik zie dat hij van 2009 is, dus niet geschikt voor het kapje wat ik heb....

Bovenaan Onderaan