Knipperlicht

Blacky

Forumguru
Mijn vrouw was vandaag met de trailer onderweg en als ze de knipperlicht aan zette begon het knipperlicht lampje snel te knipperen. Ze is uit gestapt om te kijken of er ergens een lampje kapot was maar dat was niet het geval. Alle knipperlichten knipperen normaal. Het lampje op het dashboard bleef snel knipperen en zonder trailer knippert alles normaal.De trekhaak is in gelezen. Bij mijn vorige O2 was alles in orde, en aan de trailer is ook niets veranderd. Iemand een idee?

Ander probleem is dat bij regen de ramen omhoog gaan terwijl het hokje raamsluiting bij regen niet aan gevinkt staat.
Vreemd geval. Iemand zo iets almee gemaakt?

Gr. Ricardo

Laatst bewerkt:

Blacky

Forumguru
stopcontact wagen pak je ook in bij niet gebruiken ?
nee

Trekhaak zit er net een maand onder. Met de trailer achter mijn bedrijfsbus heb ik geen problemen terwijl daar überhaupt geen klepje voor de stekker meer op zit. Dat zegt niets dus.

Cordoba

Forumguru
Kan zijn dat er water in de aansluiting van de O2 is gekomen. Kijk eens als je de stekker van een andere aanhanger of fietsendrager inplugt, of je hetzelfde probleem hebt?

EdK

Forumguru
die maand zegt me geheel niets, in één regenbui rijden kan al genoeg zijn als deze niet goed gemonteerd is.

Bovenaan Onderaan