knop versnellingspook heeft scherpe randen

tatraman

Nieuw lid
Ik heb in mijn yeti een lederen stuur en versnellingspook. Nu zit bovenop de versnellingspook een chroomkleurig plaatje met het overzicht van de versnelling erop. De bovenste laag van de chroomlaag laat los en heeft hierbij zeer scherpe randen, vooral aan de buienkant en bij de gleufjes van het overzicht. Hierdoor haal je zelfs je handen open als je niet voorzichtig doet. Heeft iemand hier een oplossing voor? Kan ik bijvoorbeeld het chroomkleurig kapje vervangen of moet ik een volledig nieuwe knop op de pook kopen. Afplakken met tape vind ik niet mooi lijken, maar zoals het nu is kan ook niet langer. Of ben ik de enige die van dit euvel last heeft. De yeti is twee jaar oud en heeft 65000 km gereden

Pollewop

Forumguru
Ik zou er niet moeilijk over doen, en even langs de dealer rijden. Voor een paar tientjes heb je een spiksplinter nieuwe kop voor je versnellingspook. Kan ie er weer 65000 km tegen...
Succes... :xyxthumbs:

Roak

Lid
Kapje is los te vervangen, wip je er zo af en kost een paar euro bij de dealer.
Heb ik ook gedaan bij mijn OII, had dezelfde opstaande randjes.

Ik kan beamen dat er losse setjes zijn bij de dealer voor een paar euro, heb het namelijk ook gehad met mijn S1

EdK

Forumguru
Kijk eens bij superskoda op de site
Kun je de kapjes ook kopen en kun je meteen er een aanschaffen met de tekst Yeti of het Yeti voetje !
Heb je meteen een exclusieve versnellingspook, mits je je wagen niet naast die van mij parkeert

Bovenaan Onderaan