Harry van Rijn
Lid
Wat ik nou toch weer heb......... per ongeluk heb ik het knopje van mijn electrische buitenspiegels afgebroken. Kan gebeuren. Hup, naar de dealer. Knopje vervangen?? Dat wordt een hele unit meneer............ 69 Euri!!! Nou ja, OK, ik ben de rotste niet, dus da's prima. Echter......... mijn spiegels zijn nu niet meer in beweging te krijgen. Ze hebben het ALTIJD wel electrisch gedaan, ook voordat het knopje afbrak.
Nou meneer, dat kan van alles zijn, een kabelbreuk, een kabel die klem zit, waarschijnlijk moeten de deuren eruit, dat gaat al gauw een ochtend kosten , misschien moet er een andere unit vervangen worden. Dan praten we al gauw over 250-300 Euro. VOOR 1 &^%$#%$^& knopje???? Maar wat moet ik nou doen?? Iemand een goed idee??
Nou meneer, dat kan van alles zijn, een kabelbreuk, een kabel die klem zit, waarschijnlijk moeten de deuren eruit, dat gaat al gauw een ochtend kosten , misschien moet er een andere unit vervangen worden. Dan praten we al gauw over 250-300 Euro. VOOR 1 &^%$#%$^& knopje???? Maar wat moet ik nou doen?? Iemand een goed idee??