Knopje electr. buitenspiegels

Wat ik nou toch weer heb......... per ongeluk heb ik het knopje van mijn electrische buitenspiegels afgebroken. Kan gebeuren. Hup, naar de dealer. Knopje vervangen?? Dat wordt een hele unit meneer............ 69 Euri!!! Nou ja, OK, ik ben de rotste niet, dus da's prima. Echter......... mijn spiegels zijn nu niet meer in beweging te krijgen. Ze hebben het ALTIJD wel electrisch gedaan, ook voordat het knopje afbrak.
Nou meneer, dat kan van alles zijn, een kabelbreuk, een kabel die klem zit, waarschijnlijk moeten de deuren eruit, dat gaat al gauw een ochtend kosten , misschien moet er een andere unit vervangen worden. Dan praten we al gauw over 250-300 Euro. VOOR 1 &^%$#%$^& knopje:mad:???? Maar wat moet ik nou doen?? Iemand een goed idee??

LenK

Forumguru
Als de spiegels het van tevoren wel deden dan is er bij het vervangen van dat knopjes ding iets helemaal niet goed gegaan of er is een verkeerde/defecte unit geplaatst.
Niet echt de bedoeling dat je daar als klant voor op moet draaien.
Ben je bij een merkdealer geweest of elders?

(Je hebt er niks aan maar ik heb het al eerder geschreven dat die knop erg gammel is. Bij mijn O2 was is nog gammeler dan bij mijn O1)

Ronnie

Forumguru
Zekeringen(ook van de spiegelverwarming) al nagekeken? Door het afbreken hebben misschien in de schakelaar een paar pennen sluiting gemaakt.
Misschien hebben ze toch de stekkers verkeerd aangesloten?

Bovenaan Onderaan