Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Eerste reactie .... scherpe prijzen .... leuke business uitvoeringen. Snap alleen prijsverschil tussen Ambition en Style nooit ..... meer dan 3.000 euro voor een paar opties.
Vooralsnog ga ik voor de 125 pk Ambition Business uitvoering. 25 pk meer + DSG is mij geen 4.300 euro waard.
Lijsten vergeleken, lijkt erop dat Business Style (omdat ik o.a. lane assist wil) dan op 39.500 komt t.o.v. niet business 40.360. Morgen naar de dealer en kijken wat ik voor mijn huidige auto terug krijg.
Business Style 2.0 TSI 180pk, 4x4, DSG helemaal vol met alle opties komt op 61982,- incl bpm/btw/afleverkosten ex korting
Edit:
De gewone Style uitvoering met zelfde specs komt op 60571,-
Wat ik er van zag kon ik bij deze uitvoering geen sportstoelen selecteren, dat verklaart wellicht ook de lagere prijs.
Laser white lijkt inderdaad het meest wit ja, uit ervaring weet ik dat Moon white metallic (zit op onze Fabia) ook erg netjes is en ook erg wit lijkt in het echt. Al zou ik zelf nooit geen witte auto willen in verband met de besmettelijkheid
Kan iemand me uitleggen wat de verschillen zijn tussen Bolero, Amundsen en Columbus - allemaal 8", allemaal te krijgen icm Canton. Canton heeft de HD en DVD speler volgens mij. Maar of je in de praktijk iets gaat merken tussen Bolero en Amundsen is me onduidelijk. Ik vindt het raar dat de gewone Style standaard alleen maar Bolero heeft.
@Delorean7 scherp gezien, zouden alle systemen hetzelfde scherm krijgen?
De unit is in ieder geval verschillend, de columbus heeft een DVD speler en een HDD. Er zit wel een abonnement op (voor de online diensten) net als bij mijn Passat.
Je vindt de auto niet duur of je hebt geen geld om zo'n auto te rijden?
Mijn ideale auto zou onder de 45k blijven (150pk, business style met DSG, panorama dak, ACC en metallic lak). Een ambition business zou eigenlijk ook al prima voldoen
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.