Kodiaq en tolbadge Frankrijk

Heen en weer naar Zuid-Frankrijk over de tolwegen. Dit jaar viel het mij op dat de tolbadge zijn werk niet zo fijn deed als eerder. Voor de Kodiaq had ik een Smax, daar ging het altijd probleemloos. Hoe gaat het bij jullie? De voorruit van de Kodiaq staat rechter op, misschien zit er wel meer reflecterend warmtewerend zonwering in het glas, ... óf het ligt aan de badge. Benieuwd naar jullie ervaringen.

Nou, dat is het ding... hij zit niet geplakt. Dat klemmpetje kreeg ik niet uit mijn S-max en nu heeft de ANWB geen passende klemmetjes meer. Ik houd hem nu in mijn hand op het zwarte deel naast de spiegel. Precies de plek waar hij geplakt zou moeten zitten en met de juiste kant naar voren. Ik rij door tot aan de slagboom, soms piept hij vroeg, soms laat en soms helemaal niet. Dan zwaai ik maar met dat ding en mijn arm uit het raam en dan piept hij weer :giggle: het is een hele happening.
De badge is inmiddels ook wel een jaar of 10 oud. Misschien maakt dat wel uit. Misschien koop ik wel een nieuwe.

Rallye

Forumguru
Bij mijn betaalprovider (Fulli) kun je voor een paar euro nieuwe houdertjes bestellen - volgens mij krijg je gratis een nieuwe badge als de oude het niet meer doet. Bij welke provider zit jij?

johnboy

Donateur
Je kan bij de ANWB laten checken of batterij nog oké is. Heb ik ook gedaan, helaas na veel jaren EOL.
Nieuwe gekocht en gelijk met houder...

Bovenaan Onderaan