harry
Senior Member
Ben de trotse berijder van een Kodiaq en wil een trekhaak achteraf laten plaatsen. Nu heb ik geen trekhaak voorbereiding genomen en volgens de Skoda Dealer kun je dan niet zomaar een trekhaak installeren want het koelsysteem moet hier op aangepast worden!? Radiateur + leidingwerk zouden vervangen moeten, ze zijn dit al weken voor mij aan het uitzoeken want precies weten ze het ook niet. Kosten geschat 2000-4000 euro.
Nu vind ik het allemaal een heel bizar verhaal want in de brochure en kentekenbewijs staat namelijk dat de 1.4tsi 150pk gewoon 1800kg geremd kan trekken, 750kg ongeremd. Ik overweeg om buiten Skoda om een trekhaak te installeren zoals ik dit altijd heb gedaan op al mijn vorige VAG auto's (3x) met 1.4tsi motor.
Iemand die hier meer over weet?
Nu vind ik het allemaal een heel bizar verhaal want in de brochure en kentekenbewijs staat namelijk dat de 1.4tsi 150pk gewoon 1800kg geremd kan trekken, 750kg ongeremd. Ik overweeg om buiten Skoda om een trekhaak te installeren zoals ik dit altijd heb gedaan op al mijn vorige VAG auto's (3x) met 1.4tsi motor.
Iemand die hier meer over weet?