Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
even een korte vraag, onder mijn O2 zit een rechthoekig metalen blok met koelribben
het zit ter hoogte van de passagierstoel en steekt door de plastic onderplaat heen.
Een foto kan helpen om sneller het juiste antwoord te krijgen. Ik heb volgens mij al eens eerder over iets dergelijks gelezen, maar kan het me niet precies herinneren.
Heb er laatst ook naar gekeken, volgens mij is het gewoon een beschermplaat (voor stenen o.i.d.) voor allerlei leidingen. Of willicht heeft het een bepaalde functie om de luchtstroom onder de auto te verbeteren? Het heeft geen koelfunctie.
Hans
aha oke bedankt voor het antwoord, de brandstofkoeler dus! en de oliekoeler zoals joergarms zei waar zit dit? ik neem aan ergens voorin in de auto bij de radiator?
De oliekoeler zit zoals monteurtje zij onder het oliefilterhuis. Een oliekoeler die verwerkt zit in de radiateur komt bijna alleen voor bij een auto met automatiche versnellingsbak.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.