AlwinKruijt
Nieuw lid
Dag luitjes,
Na 1,5 jaar Enyaq hebben we de 35k gepasseerd. Een aantal dingetjes vallen me een beetje tegen van een nieuwe auto. Alle puntjes zijn bekend op het forum (puddle lights, beestjes in de achterlichten, laadklep vast, lederen stoelbekleding lijkt wel 10 jaar oud, 5 maanden wachttijd bij de dealer). Ik ben benieuwd hoe het er bij andere Enyaq's uit zien onder de motorkap. Bij mij heb ik overal oranje roze korsten van de koelvloeistof.
Rond het expansievat heeft de hele ring rondom rose. De slangklemmen zijn of verroest of helemaal dichtgekoekt. Ik heb nog niets hieven bijvullen en ook het niveau is nog voldoende.
Volgens de dealer zal dat er vast allemaal bij horen, maar mijn 10 jaar oude Auris zag er onder de motorkap beter uit! Ik zoek wat vergelijkingsmateriaal van andere Enyaqs voor de discussie bij de werkplaats (waar ik dit jaar niet meer terecht schijn te kunnen).
PS, de vettige en vieze vlekken overal komt van de marterverjager spraycan, daarover heb ik een andere post.
Na 1,5 jaar Enyaq hebben we de 35k gepasseerd. Een aantal dingetjes vallen me een beetje tegen van een nieuwe auto. Alle puntjes zijn bekend op het forum (puddle lights, beestjes in de achterlichten, laadklep vast, lederen stoelbekleding lijkt wel 10 jaar oud, 5 maanden wachttijd bij de dealer). Ik ben benieuwd hoe het er bij andere Enyaq's uit zien onder de motorkap. Bij mij heb ik overal oranje roze korsten van de koelvloeistof.
Rond het expansievat heeft de hele ring rondom rose. De slangklemmen zijn of verroest of helemaal dichtgekoekt. Ik heb nog niets hieven bijvullen en ook het niveau is nog voldoende.
Volgens de dealer zal dat er vast allemaal bij horen, maar mijn 10 jaar oude Auris zag er onder de motorkap beter uit! Ik zoek wat vergelijkingsmateriaal van andere Enyaqs voor de discussie bij de werkplaats (waar ik dit jaar niet meer terecht schijn te kunnen).
PS, de vettige en vieze vlekken overal komt van de marterverjager spraycan, daarover heb ik een andere post.