Kofferbak Afdek Rolhoes

SienSuperb

Nieuw lid
Beste lezer,

mijn vrouw kwam laatst met een hele simpele maar nuttige vraag. Kunnen wij in onze Skoda Superb niet in plaats van die hoedenplank (die we er regelmatig uit halen) een soort rolhoes plaatsen. Ik hoop dat jullie begrijpen wat ik bedoel. Zo een ding wat zichzelf oprolt zodat het lijkt alsof er geen plank/afdek is. En als we willen rollen we het weer uit zodat de spullen in de bagage niet meer te zien zijn.

Als zo iets bestaat voor onze Superb, kunnen jullie me aub laten weten waar ik deze kan aanschaffen. Kan handig zijn als we straks op vakantie gaan met de auto.

Hoop dat het mogelijk is.

Groet, Sien

Frenk21

Forumguru
Ik neem aan dat je een sedan hebt en geen combi. Dan kan ik je zeggen dat de standaard rolhoes niet gaat passen. Dit ivm bevestigen en geleiden. Bij mijn vorige zette ik de hoedenplank achter de leuning van de bank. Geen ruimteverlies en als je op plasts van bestemming bent kan je hem weer gewoon terugplaatsen

SienSuperb

Nieuw lid
Ik heb inderdaad een Sedan. Dank voor de tip. Ik hoop echter dat er wel een oplossing is om een rolhoes te plaatsen. Of een alternatief die er heel erg op lijkt.

Sien

Bovenaan Onderaan