Kofferbak Superb Combi

Snor

Lid
Voor degene die nog twijfelen..., alles op de foto past in de kofferbak van een Superb Combi. Uiteraard met het afdekzeiltje gewoon dicht.

kofferbak_superb.jpg

en de boot gevuld met lucht :crazy: dan is het :xyxthumbs::tongue:

Lucht moet je niet meenemen hoor is overal te verkrijgen :tongue:

Ja er kan wat in vb: 12 bakken cola van 25cl flesjes de achterbank in de zitpositie en met het afdekzeiltje dicht natuurlijk

motomarz

Senior Member
Veel ruimte he :)
En aangezien de verschillen tussen de Superb Combi en Octavia Combi NIETin de bagageruimte zitten,
past dat allemaal in de OC ook :)

Snor

Lid
Helaas... gaat niet passen in de Octavia. Superb is toch wel iets groter. Heb een O2 combi gehad.

motomarz

Senior Member
Echt? Volgens mijn meetlint was de lengte en breedte van de kofferruimte precies hetzelfde.
(of in elk geval geen schokkend verschil.)
Mijn conclusie was dat de extra lengte van de auto vooral ten goede van de beenruimte kwam.

Maar goed, wij kunnen voorlopig alles kwijt :tongue: Mochten we meer ruimte nodig hebben weten we welk
model dan in aanmerking komt!

RefleCs

Forumguru
Ben nou toch wel nieuwsgierig naar hoe dat er dan uitziet in een S2 Combi. Dat fototje mis ik ;)

Snor

Lid
Is inderdaad opgeruimd... de foto houden jullie tegoed. Ik zal er 1 maken als de kofferbak is ingepakt.

Snor

Lid
Dit weekend naar Frankrijk gereden om dochter op te halen en een vriend. Met 3 volwassenen heen en 5 volwassenen terug, inclusief bagage. Uiteraard alles weer onder het afdekzeil kunnen proppen. Ditmaal wel met ingepakte- en uitgepakte foto!

kofferbak.jpg

Bovenaan Onderaan