kofferbak vergrendeling

fabia1 uit 2001
ik krijg mijn kofferbak alleen maar los met de hendel naast de bestuurders stoel hoor de eleck vergrendeling van de hendel wel bij de achterklep maar hij gaat niet los wat kan het probleem zijn wie heeft er tips om het zelf op te lossen liefst met foto of ander voorbeeld

Cordoba

Forumguru
Ik snap niet wat je nu bedoelt, misschien je probleem even wat duidelijker neerzetten, met gebruik van punten en komma's om de zinsstructuur duidelijk te maken?

Overigens is netjes voorstellen in het daarvoor bestemde forumdeel niet verboden, en even aangeven wat voor model je hebt (hatchback, sedan of combi) kan ook helpen met het oplossen van je probleem.

he cordoba
het is een hatchback met + paket
ik krijg mijn achterklep alleen los met mijn hendel naast de bestuurders stoel,
en helaas niet via de klep zelf, hoor de eleck vergendeling wel als ik het via de klep zelf probeer, maar gaat dan niet los

hoop dat het nu iets duidelijker is
en zal me eve voorstellen via het forum

Cordoba

Forumguru
@Steve1983: na je extra post, is me nu duidelijk wat precies je probleem is. Overigens is het handiger om dit in de 1e post aan te passen. (dat kun je doen door op knopje 'edit post' aan de onderkant van je eigen post te klikken. Voordeel als je het in het oorspronkelijke bericht verandert, is dat nieuwe lezers ook direct de duidelijke versie zien, en niet alle posts door hoeven te lezen om er achter te komen waar het nu om gaat.

Ronnie heeft je al een goede tip gegeven om het op te lossen, en ik heb geen betere tip voor je. Als je het met WD40 niet opgelost krijgt horen we het wel.

Succes, Gert/Cordoba

ik ga het morgen gelijk proberen ik laat het weten als het wel of niet is gelukt

bedankt voor de tip mannen

Bosi

Lid
Dit lijkt op wat ik ook al eens heb meegemaakt bij mijn 2006 combi, het kan zijn dat het beugeltje wat de ontgrendel knop van de kofferbak deksel (oranje knop op het slot) in de klep, in moet drukken deze niet volledig indrukt. De oorzaak hiervan is dat je wellicht iets zwaars precies op de vergrendeling hebt gezet. Oplossing: Afdek kapje in de kofferbak rand even loswippen, beugeltje iets naar boven buigen, kapje er weer opklikken. Ik ben mbv van de zoekmachine een complete beschrijving ergens op het forum tegen gekomen.

het probleem is eindelijk gevonden de draadjes waren van de stekker geknapt van het elecktriche achter slot nieuw stekkertje er aan en werkt weer super

Bovenaan Onderaan