Kofferbakverlichting

rdb1975

Nieuw lid
hallo,

in mijn superbcombi zit uiteraard verlichting, zo'n handig mee te nemen zaklampje. Ik heb de batterijen vervangen omdat ik dacht dat de verlichting het daarom niet deed als de klep open ging. Echter dit was niet de oplossing. Het zaklampje is normaal te gebruiken en het is ook geen zekering. heeft iemand nog tips?

groet ronald

SuperBeeb

Forumguru
heb hetzelfde, was gevolg van panodak lekkage. contacten van lampje waren gecorrodeerd.
oplossing is nieuw lampje (maar vind ik voor 62 wat veel). Maar misschien is het lampje/ledje zelf kaduuk. zaklampje heeft witte ledjes, kofferbaklampje is veel geler licht.

bobbl

Forumguru
Bij mij is het net andersom, kofferbakverlichting doet het wel, maar zaklampje niet, maar goedheb altijd een goede ledlamp in de auto liggen.
En ga volgend voorjaar ledstrips inbouwen, had ik in men vorige auto ook, een bak verlichting als je de koffer open doet! haha

kansberg

Forumguru
Okay, hoeft niet direct uiteraard maar vind het een prachtige 'optie,' sterker nog: je hebt mij op een idee gebracht :jaja:

bobbl

Forumguru
Ja het is simpel, je kunt ze meestal per 5 leds inkorten, en je kunt ze in alle hoeken kwijt.
In de Volvo had ik een strip van 100cm bovenin de kofferbak.
Maar je kunt natuurlijk ook 2 strips van 40 cm aan de beide zijkanten doen, ligt eraan hoe je kofferruimte eruit ziet.

kansberg

Forumguru
Okay, ik was al aan het Googlen op ledstrip... En de kofferruimte is vooral groot :D dus ik denk aan een strip links en een strip rechts van zo'n 50, 60 cm. In de breedte kan niet i.v.m. de neerklapbare achterbank (combi).

Bedankt!

kansberg

Forumguru
@jonbongoofy : Heel herkenbaar. De kerstboom optuigen en je vrouw overtuigen zijn zo ongeveer de twee moeilijkste zaken die een man in zijn leven kan overkomen. De kerstboom kun je nog een keer aftuigen. :bloos:

Maar ik heb een plan :jaja:: Ma femme is erg gecharmeerd van de footwell verlichting in de Sup. Ik ga voorstellen aan haar het in haar Peugeot 107 ook te maken. Lijkt mij simpel. Dan koop ik gewoon een metertje extra en voila....:D

Blackokkie2

Forumguru
Heel herkenbaar. De kerstboom optuigen en je vrouw overtuigen zijn zo ongeveer de twee moeilijkste zaken die een man in zijn leven kan overkomen. De kerstboom kun je nog een keer aftuigen. :bloos:
Tja, je vrouw kun je ook aftuigen, alleen hoef je daarna niets goeds meer van haar te verwachten.

kansberg

Forumguru
Haha @Joske ... Was het maar zo, vrouwen zijn wat dat aangaat zo ongeveer de meest ondoorgrondelijke wezens op aarde, maar ook de meest begeerlijke, dus als man zit je al snel in een spagaathouding :bloos: Gelukkig hebben alle vrouwen één ding gemeen: ze zijn allemaal verschillend :D

Dus aan een handleiding waag ik mij maar niet, ik denk dat het berekenen van de quadratuur van een cirkel eenvoudiger is :sterretjes:

Bovenaan Onderaan