OctaviaWest
Actief lid
Op een site (die van Autobild dacht ik) las ik laatst in een review iets over de kofferbekleding van de Octavia 3. De Duitsers omschreven dit als "Billigheimer", de Duitse uitdrukking voor een beetje goedkoop. De kofferbekleding is in simpel vilt. Goedkoop, maar niet erg kwaliteitsvol. Ik heb wel breaks van andere merken gezien waar de koffer met mooi zacht tapijt werd bekleed.
Nu heb ik er in de showroom niet echt op gelet, de verkoper ze er ook niks over, maar verschilt de kofferbekleding per uitrustingsniveau of zijn ze allemaal dezelfde? Heeft een Elegance een kwaliteitsvollere kofferbekleding dan een Ambition of een Active?
Op de foto's hieronder dacht ik twee verschillende soorten bekleding te ontwaren. Of is het trucage of photoshop? Weet iemand hoe het zit?
Nu heb ik er in de showroom niet echt op gelet, de verkoper ze er ook niks over, maar verschilt de kofferbekleding per uitrustingsniveau of zijn ze allemaal dezelfde? Heeft een Elegance een kwaliteitsvollere kofferbekleding dan een Ambition of een Active?
Op de foto's hieronder dacht ik twee verschillende soorten bekleding te ontwaren. Of is het trucage of photoshop? Weet iemand hoe het zit?