Kofferklep gaat niet open

Poppie

Nieuw lid
Goedemiddag, ik ben in het bezit van een octavia van 2005 waar het kofferdeksel niet open van wil... binnenverlichting brand als ik de koffer open doe via noodopening..
Als ik ab knop gebruik op de sleutel doet die ook niets... centrale gaat op alle deuren... enkel bij koffer hoor je ook niets... heb ondertussen al ander slot geplaatst (2dehands onderdeel) maar niets veranderd... (zou me verwonderen moest die ook stuk zijn)..
Iemand hier die raad weet met dit? Ten einde raad!!! Alvast bedankt!!

DeNnZ

Forumguru
Klinkt als een kabelbreuk in het 'scharnierende' deel van de kabelboom die je kofferbakdeksel in gaat.

Poppie

Nieuw lid
@DeNnZ geen kabelbreuk... alles uitgemeten en alles geeft mooi door..
@memoscan over welke zekering heb je het dan? In boekje gekeken en geen zekering te zien die voor de koffer bedoeld is...

memoscan

Senior Member
Dit is vaak een combinatie zekering met andere functies, volgens mij zit er aan de linkerkant van het dashbord aan de bestuurderszijde een kap die je kan losklikken daar zitten de zekeringen en ook het schema van de functies, sucses

Canon-Eye

Forumguru
Zekeringen alleen visueel gecontroleerd of ook doorgemeten? Niet elke breuk hoeft zichtbaar te zijn.

Antera

Donateur
Ik vermoed toch zeker een kabelbreuk in het doorvoerrubber. En als er spanning op het slot komt als je dat al gemeten hebt word het tijd voor een nieuwe slot. Maar ik vermoed toch zeker het eerste dit kan je dan alleen meten.

Bovenaan Onderaan