Kofferruimte O3 ambition deksel in zijbekleding

Wallieweb

Actief lid
Heeft er iemand een foto van een O3 Combi waarbij ik het koffer kan bekijken?
In mijn optielijst staat: Opbergvakken in bagageruimte met deksel in zijbekleding
Ik kan op het web geen enkele foto vinden die sluitend is, er zijn zoveel verschillende versies van bagagepakketten blijkbaar.

Of is het deze?
01NL_SKO_Octavia.jpg

Verder ook nog een vraag, een gevarendriehoek, zit die er standaard in? Ik heb ergens in een topic gelezen dat dit er niet meer zou inzitten?

Thanks

Endja

Senior Member
vrs_koffer.jpg

Geen kofferpakket op mijn wagen. (netje dat aan de rechter kant er tussen zit, had ik van de vorige)

Wallieweb

Actief lid
Dit lijkt me inderdaad het standaardkoffer zoals vermeld op de foto in mijn post.
Iemand een idee hoe Opbergvakken in bagageruimte met deksel in zijbekleding kunnen uitzien?

Endja

Senior Member
Zoals je kan zien is mijn koffer niet gelijk aan de foto. Links heb ik zo geen 'accesssoire' om mijn bagage vast te zetten. Geen die of dit een optie is :), links kan je wel het Canton geluidsysteem hebben. Wat de gevaren driehoek dat is in België een verplichting.

Joske

Forumguru
Yup klopt betreffende de afscheidingen. Tenzij je canton hebt, dan vervalt 1 kant.
Maar de topicstarter spreekt over deksels?

Spoetnik

Forumguru
Ben ook met zo'n Skoda bezig en heb een rondje gelopen in die kofferruimte maar in een Edition Businessline zitten niet die deksel.

Endja

Senior Member
Dat zit er inderdaad bij mij niet in. OFFTOPIC: ze hadden beter voor die linkse en echtse vakken ook 4 haken voorzien om daar een netje tegen te hangen dan kan je hogerstapelen en blijft ook alles zitten :)

AndreM

Forumguru
De afscheidings schotten zijn niet zomaar standaard aan beide zijde.
Zelf had ik er maar 1 en sommige collega's met dezelfde uitvoering als ik, hebben er 2 in de kofferbak zitten.

Dit is hetzelfde verhaal als enige tijd geleden waar o.a. ook gesproken werd over het ontbreken van het vakje voor de zonnebril enz.

Laatst bewerkt:

Marcooctavia

Forumguru
De binnen kant komt niet overeen de kombi kan een dubbele laadvloer hebben en heeft handels om de bank te klappen.
En heeft andere haken voor tassen.
Vloer opervlakte is inderdaad net zo groot.

micky

Forumguru
Yup klopt betreffende de afscheidingen. Tenzij je canton hebt, dan vervalt 1 kant.
Maar de topicstarter spreekt over deksels?
dan vervallen beide kanten, of komt dat omdat ik een variabele vloer heb, ik heb geen schotje links en ook geen rechts....

Bovenaan Onderaan