Kogel door de kerk...

Dag Skoda Forumleden,

De kogel is door de kerk... na lang zoeken en rijp beraad hebben wij een waardige vervanger gevonden voor onze XC90... een Superb.

Het is nog even wachten voor de wagen beschikbaar is maar ik wou ondertussen al even kennis met jullie maken.

De Superb vindt zijn nieuwe thuis in het met kreken en dijken doorsneden landelijke Waterland-Oudeman.

Zelf ben ik na mijn dagtaak als bediende meestal buiten of in mijn werkplaatsje te vinden waar ik als hobbyist sleutel aan verschillende projectjes.

Ik hoop dat dit forum een aangename omgeving wordt om in te vertoeven...

Mvg.

Ronny.

Joske

Forumguru
Welkom op dit gezellige forum Ronny!
Van Volvo naar Škoda, ben benieuwd naar je ervaring :)

Blacky

Forumguru
Welkom :bloemen:op het gezellige en leerzame forum Ronny. Voor welke uitvoering heb je gekozen. HB/Combi, diesel/benzine? Zodra mogelijk foto's?

CDK

Forumguru
Welkom Ronny, alvast veel plezier met je toekomstige Skoda toegewenst en hier op het forum ook uiteraard!

Cordoba

Forumguru
Welkom Ronny, leuke introductie van jezelf. Ik heb even moeten kijken waar je nu ergens woont, aan het taalgebruik had ik al gezien dat je Vlaming bent, maar ik kende alleen een gemeente Waterland in de buurt van Amsterdam. Nu weet ik dat je vlakbij Turkeije woont (Zeeuws-Vlaanderen, voor degenen die het niet weten).

Dat zal straks een flinke overgang zijn van XC 90 naar een Superb: veel lager, en ineens een kofferbak die bij de omvang van de auto past.

Bovenaan Onderaan