Kom net kijken op Skodaforum.nl

Heren & Dames,

Mijn eerste berichtje hier op de site, ik houd het nu nog even kort, maar wie weet? ik heb al met grote regelmaat skodaforum in de gaten gehouden en dacht nu wordt het tijd om me ook aan te melden.

Even mijn auto voorstellen ik ben de trotse bestuurder van een:
Fabia Combi L&K 2.0,
Black Magic
Verwarmbare voorstoelen
ESP
Xenon
Open Dak
Compact Alarm
Symphony
CD-wisselaar
16" Poli
i-Pod Carkit
SL LLumar ruiten
Alu Dorpel set
Zwarte zij-knipperlichten

That's it for now, see you later. Foto van mijn auto volgt later, moet hem eerst nog even wassen........

Grtz,
Jumpman

Welkom! Je auto ziet er zonder plaatje al helemaal kompleet uit! Hoe doe je dat trouwens, een IPOD en een CD-Wisselaar?

</font><blockquote><font class="small">Citaat:</font><hr />
Hoe doe je dat trouwens, een IPOD en een CD-Wisselaar?

[/ QUOTE ]

Helaas werkt dat dus ook niet, had de CD-Wisselaar al af-fabriek in mijn auto laten opnemen, tot dat ik zoiets had van mijn iPod kan ik eigenlijk beter hebben. Dus nu is de CD-wisselaar op "non-actief" gezet. Mocht er iemand een loophole weten dan houd ik me heel erg aanbevolen.

Bedankt voor de begroeting.

Droopy

Actief lid
Welkom bij de club, auto klinkt inderdaad zeer compleet. Volgens mij was je sneller geweest als je alleen de opties had geschreven die je niet hebt /forum/images/graemlins/wink.gif

higgy

Forumguru
Een roodlederen interieur! /forum/images/graemlins/biggthumpdown.gif
Dat doet me altijd weer denken aan de Peugeot 406 coupé (SCHITTERENDE auto, fantastische lijnvoering) die ik ooit zag staan met een dito interieur. Brrrrr.

</font><blockquote><font class="small">Citaat:</font><hr />
Heb jij die zwarte Fabia L&amp;K met rode leren bekleding die ik ooit eens heb zien staan ?

[/ QUOTE ]

Nee, gelukkig geen rood interieur heb gewoon zwart leder af fabriek in mijn Fabia. Zoals via de specificaties van Skoda.

Gefeliciteerd. Heb je 'm soms gekocht in Voorschoten?
Toen ik m'n auto daar bestelde heb ik eerst even gezeten in een auto die erg veel lijkt op jouw auto. De wagen stond toen in de werkplaats en was toen nog niet verkocht, want hij werd mij aangeboden. Ik wilde echter geen zwarte ondanks dat het er erg mooi uitziet. Ik hou niet zo van autowassen... Bovendien wilde ik niet een aantal opties die jij hebt. Maar n.a.v. het zitten in die auto heb ik dus de mijne besteld. Ruikt wel lekker hoor dat leer...

Bedankt voor de felicitaties, maar nee ik heb hem niet gekocht in Voorschoten. Ik rijd hem sinds januari 2005, maar kwam pas enkele weken geleden achter skodaforum.nl vandaar dat ik me nu heb aangemeld.

Super leuk om zoveel enthousiaste skoda rijders te "spreken".

/forum/images/graemlins/super.gif

Jomba

Nieuw lid
welkom BF of is het jumpman veel plezier op de site

PS ik rijd een Superb 1.9 tdi 100 pk
Saharabeige met Pioneer DVD Navi 2005

Bovenaan Onderaan