koop dit maar niet!

Het leek mooi op de plaatjes.
1 DIN navigatie, radio, dvd, tv etc... Deze units worden onder veel verschillende namen verkocht. Het is in feite een pda maar dan met touchschreen.

Mijn ervaringen: tomtom doet niet goed, Igo8 werkt maar reset na 2 uur rijden. Radio heeft geen RDS. kraakt en houd geen zenders vast, dus vanaf rotterdam naar amsterdam is 4 nieuwe zender opzoeken. (zo irritant) Helaas een grote miskoop dus. Bespaar je het geld maar, het is niets en zal ook niet snel iets beter worden. Aanvragen voor ondersteuning bij leverancier komen uit op antwoorden als " we hebben nooit problemen" "vreemd hoor"....

zie bijlage voor afbeelding.

:(

Bijlagen

• 3.jpg
    3.jpg
    97,6 KB · Weergaven: 154
ja die inkopper met windows liet ik nog achterwege, maar mijn windows telefoon doet het al jaren heel goed. Oh ja, bluetooth werkt ook niet op dat ding. heb nu maar een parrot kitje geplaatst wat het altijd doet....

Waarom breng je hem niet gewoon terug..?

Als een product niet werkt zoals aangeprezen (op de verpakking niet in een foldertje) dan heb je gewoon recht op je geld terug ookal heb je hem reeds ingebouwd gehad (eventuele beschadigingen daargelaten uiteraard).

Bovenaan Onderaan