Koplampen O2FL

higgy

Forumguru
Ik moet de rechter koplamp v mijn O2FL vervangen omdat daar telkens vocht in komt.
Wie weet of de BEHUIZING van de koplampen met xenon gelijk is aan die met halogeen?
Een unit incl xenon is namelijk zelfs gebruikt nog duur, en m’n xenon doet het prima. Als de behuizingen onderling uitwisselbaar zijn bouw ik gewoon lampen en electronica over op een halogeen-behuizing.

hemi24

Forumguru
Zijn totaal andere units, alleen al om het feit dat de Xenon van de facelift versie meesturend is.
Verschil is van een afstandje te herkennen.

• Leuk
Waarderingen: Tees

Slider

Forumguru
Als de behuizingen onderling uitwisselbaar zijn bouw ik gewoon lampen en electronica over op een halogeen-behuizing.
Los van het feit of dit überhaupt kan, vraag ik me vooral af of je dit moet willen.

Om al het binnenwerk over te zetten moet de hele unit open, dus het "glas" er af vermoed ik om ruimte te hebben. Dat moet je dan ook weer perfect sealen, anders heb je direct weer een unit met vocht problemen. Denk dat al die moeite en risico op vocht er na (wat je juist wilt tegengaan), het gewoon niet waard is.

higgy

Forumguru
Thx. Dat wordt dan een xenon unit scoren. De electronica aan de achterzijde daarvan mag missen. Die krengen kosten gebruikt toch gauw € 400

Bovenaan Onderaan