Blijven de achterlichten ook branden dan?(misschien de dagrijverlichting?)
Als de dagrijverlichting geactiveerd is, branden de lampen ook op stand '0'; in mijn geval branden de dagrijlichten ipv de Xenonlampen.Ik zie hetzelfde als de 'AUTO' en 'dagrijverlichting' Stand overdag....voor en achter....volgens mij horen de lampen op stand '0' gewoon uit te zijn toch?
Hallo Bartez,
Of heb je (min. 10sec.) harder gereden dan 140km/u?
Bij mij branden in stand "0" alleen de dagrijlampen aan de voorkant (niet de achterlichten). Soms als het bewolkt is of ik heb ook harder dan 140 gereden branden dan de xenon lampen (+achterlichten).
groeten,
Remko
Als de dagrijverlichting geactiveerd is, branden de lampen ook op stand '0'; in mijn geval branden de dagrijlichten ipv de Xenonlampen.
Ik bedoelde eigenlijk of in stand 0 de achterlichten en de stadslichten dan wel uit zijn.
(het zou anders misschien het relais zijn wat blijft "hangen")
Hoi, Ik heb iets vaags ontdekt. Ik kan mijn koplampen niet meer uitzetten tijdens het rijden. Dus als de schakelaar op '0' staat branden toch gewoon de koplampen. Hebben jullie dat ook toevallig??
Dagrijverlichting kun je zelf ook uischakelen onder setup.Dagrijverlichting is standaard af fabriek gecodeerd bij een superb, als niet wilt dat de verlichting brandt met de schakelaar in stand '0' ,dan laat je je dealer de dagrijverlichting uit coderen.
Dagrijverlichting kun je zelf ook uischakelen onder setup.
Ja, in de maxidot. In het engels weet ik het niet, ik heb de maxidot ingesteld op nederlands. het is in ieder geval een optie inder setup -> verlichting -> dagrijverlichting (in het nederlands dan dus ).in de maxidot??
Hoe heet dat in het engels??
Ja, in de maxidot. In het engels weet ik het niet, ik heb de maxidot ingesteld op nederlands. het is in ieder geval een optie inder setup -> verlichting -> dagrijverlichting (in het nederlands dan dus ).
Ja, in de maxidot. In het engels weet ik het niet, ik heb de maxidot ingesteld op nederlands. het is in ieder geval een optie inder setup -> verlichting -> dagrijverlichting (in het nederlands dan dus ).
Ja, tenminste . . . ik dacht het wel maar zal vanmiddag voor de zekerheid nog even kijken. Ik heb ook een S2, april 2009.Heb jij Nederlands in je Maxidot? Ik heb dit namelijk nergens kunnen vinden. Ik heb een Superb II.
Nee, kom te veel in het buitenland, engels begint blijkbaar te veel op Nederlands te lijken.Ja, tenminste . . . ik dacht het wel maar zal vanmiddag voor de zekerheid nog even kijken. Ik heb ook een S2, april 2009.
Nee, kom te veel in het buitenland, engels begint blijkbaar te veel op Nederlands te lijken.
Maxidot is engelstalig