Koplampen?

thomas_b

Nieuw lid
Hallo allemaal,

ben nieuw hier sinds vandaag. Mijn Nissan gaat weg, en per woensdag a.s. krijg ik een Octavia Combi 1.9 tdi uit 2000. Kan niet wachten!

Heb alleen even een vraagje. De koplampen van na de facelift vind ik erg mooi. Heeft iemand enig idee of deze ook passen op het model voor de facelift, dus die van mij. Ik ben namelijk gek op heldere koplampen!

Is het daarnaast veel werk om van die chromen ringen om je km-teller etc te zetten?

Ik hoor het graag, bedankt alvast!

Groet,
Thomas

purk

Senior Member
Als je er een andere bumper bij hebt zal dat wel gaan.....en de kilometerteller, ik heb geen idee of dat kan.

De chromen tellerringen kan je bestellen bij Milotec. Het schijnt dat je ze zelf kan bevestigen, hangt er vanaf hoe handig je bent. Ik ben er zelf niet aan begonnen, heeft de dealer gedaan. Succes!

SmurfForLife

Actief lid
Koplampen vervangen? Ik denk dat er meer is dan alléén de units, vraag maar bij je dealer..

De chroomringen vervangen is peanuts. Er zit een handige en duidelijke omschrijving bij..

Suc6 ermee

Okki

Donateur
Ik zou die teller-ringen door de dealer laten doen. Als je zelf iets afbreekt ben je de segaar, heb je er spijt van dat je het niet door de dealer hebt laten doen en kost het je alsnog geld.

Overigens....welkom naamgenoot (mij echte naam is ook Thomas B.....
529.gif
), tenzij die van jou natuurlijk een schuilnaam is en je in het echt Okki heet.

Bovenaan Onderaan