Als ik nu sproei, worden mijn koplampen waarschijnlijk mooi schoon, maar zie ik (door nevel) niets meer door mijn zijruiten.......
Sproei jij de koplampen schoon tijdens het rijden of doe je dit als de auto stil staat??
als ik bij m'n 02 sproei tijdens de rit heb ik alleen nevel op de motorkap enz..
doe ik het zelfde bij een stilstaande auto,dan heb ik ook nevel op mijn voorste zijruiten...:smiley29:
ik heb op mijn 02 4X4 (2008) ook koplampsproeiers,als je deze gebruikt heb je idd nevel van de verstuiving die rondvliegt.
van het moment ik de koplampsproeiers gebruik,is de lichtopbrengt van de lampen even wat minder,door dat de sproeiers actief zijn..
nadien zitten ook de motorkap en de twee spatborden onder het ruitenproduct,de nevel vliegt daarop,fijn is anders als je pas enkele dagen ervoor de auto gewassen hebt..
Skoda4x4;123780 Vind het wel balen als ik ruiten even wil sproeien met lichten aan en die koplampsproeiers spuiten ook. Dan is auto vies terwijl alleen maar de ruit even gesproeid had moeten worden. Maar anders werken die wel goed zei:ik gebruik de koplampsproeiers ook maar af en toe.
het kost ook een hoop extra ruitenproduct als je de koplampsproeiers (veel) gebruikt,de vloeistof in het tankje daalt dan heel snel.
als je alleen de ruiten wil sproeien en je hebt je lichten aan,tik dan even tegen de hendel om genaamd te sproeien,er wordt niet gesproeid vervolgens een 2e keer aan de hendel trekken en je kan de ruit sproeien zonder dat de koplampsproeiers meesproeien...