Koppaking merk? TEMAC al vv dan?

rickys

Nieuw lid
Hoi,

Net in bezt van een skoda fabia model 1 met AQW motor echt skoda oerblok.
Maar ik vroeg mij af of de koppaking al eens vv is.
Ik zie met rode hoofdletters staan TEMAC in de pakking de A ziet er uit als een driehoek.
Hij heeft ook ketting rek hoeveel kost een tandwiel setje met ketting.
Hij is uit 2002 120.000 gelopen.mooi magic zwart sedan
Het raam lv doet het ook niet ik hoor die draadjes lkkr rommelen als je hem bedient.
Ben ik af met een reparatie setje zon wieltje met ijzer draad lkkr pielen dan ,of is een heel
Raam mechaniek makkelijker sneller te vv.
Bedankt alvast.

whalertje35

Actief lid
Ik heb zo'n raammechanisme vervangen bij een Lupo, binnen 3/4 uur ben je klaar. Hou er echter wel rekening mee dat de aftermarket setjes niet denderend van kwaliteit zijn. Ik heb 89 euro betaald er voor, voor een origineel was ik 245 euro kwijt dacht ik (of nog meer).

Volgens mij kun je niet anders dan het raammechanisme compleet vervangen, de draden kun je niet vervangen.

Cordoba

Forumguru
Je kunt ook voor een mechanisme van de sloop gaan, vrijwel iedere sloperij geeft een aantal maanden garantie op geleverde delen, en dan ben je vaak een minder kwijt dan de originele of de imitatie-setjes. Alleen even opletten dat je een mechanisme hebt dat uitwisselbaar is (3-deurs hatchback is niet uitwisselbaar met die van 5-deurs HB, 5-deurs HB en 5-deurs combi zijn wel uitwisselbaar volgens mij.

rickys

Nieuw lid
Dealer gebeld en koppakking reeds al vv.
Het word een nieuw raammechanisme minder kwaliteit maargoed je moet wat.
Oude bewaren om michien te reviceren ooit ;)
Welke olie raden jullie aan omdat het een echt skoda blok is
En geen vw ik vind 5w30 toch wat te dun niet dan ?

Bovenaan Onderaan