skoda_arjan
Nieuw lid
hallo
ik heb een skoda fabia 1.4 van 2001 en rij er met veel plezier in,
nu is het volgende het geval.
Een paar maand terug koelvloeistofproblemen, oorzaak niet te achterhalen, spul op druk gehad enzo maar geen resultaat.
vorige maand auto weer naar de garage voor een kapotte oliesensor, word vervolgens gebeld dat de temperatuurhuis ook kapot is en dat dit waarschijnlijk verklaarde waarom de auto zoveel koelvloeistof verbruikt.
ook dit was niet de oorzaak
Nu zijn we erachter wat echt het probleem is, lekke koppakking.
Nu wisten ze bij de garage te vertellen dat er een aantal jaar geleden een modificatie is geweest voor mijn auto, koppakking vervangen probleem weg. Nu wil het geval dat mijn auto die speciale behandeling niet heeft gehad.
De garage wil niks voor mij doen richting Skoda.
Iemand nog suggesties in de richting van Skoda of de importeur?
Ik heb al een paar mails verstuurd.
ik hoop op reactie
Type motor AQW
ik heb een skoda fabia 1.4 van 2001 en rij er met veel plezier in,
nu is het volgende het geval.
Een paar maand terug koelvloeistofproblemen, oorzaak niet te achterhalen, spul op druk gehad enzo maar geen resultaat.
vorige maand auto weer naar de garage voor een kapotte oliesensor, word vervolgens gebeld dat de temperatuurhuis ook kapot is en dat dit waarschijnlijk verklaarde waarom de auto zoveel koelvloeistof verbruikt.
ook dit was niet de oorzaak
Nu zijn we erachter wat echt het probleem is, lekke koppakking.
Nu wisten ze bij de garage te vertellen dat er een aantal jaar geleden een modificatie is geweest voor mijn auto, koppakking vervangen probleem weg. Nu wil het geval dat mijn auto die speciale behandeling niet heeft gehad.
De garage wil niks voor mij doen richting Skoda.
Iemand nog suggesties in de richting van Skoda of de importeur?
Ik heb al een paar mails verstuurd.
ik hoop op reactie
Type motor AQW