Wasmachineman
Forumguru
Wie herkent dit...de koppelingsplaten zijn bij mijn auto vervangen bij 80.000 km.
Dat is heel snel aangezien ik heel veel snelweg rijd (anders doe je geen 60.000 km / jaar) en ook wel weet hoe ik moet schakelen.
Nu trilt weer het koppelingspedaal en moet waarschijnlijk weer de boel open gegooid worden om te kijken wat er aan de hand is.
Klinkt dit bekend bij 1 van jullie ?
Als de motor koud (alleen 's morgens eigenlijk) is heb ik nergens last van maar vanmiddag weer trilde hij behoorlijk als ik wil wegrijden in de 1e versnelling of achteruit wil rijden.
Daarna van 1 naar 2 etc gaat probleemloos.
Garage weet ook niet wat er aan de hand is en wil de auto onderzoeken.
Ben ik hem wel 2 dagen kwijt.
Eerst "moeten" wij nog even op vakantie komende 2 weken, gelukkig wederom alleen maar snelweg km's en daarna gaat mijn wagen naar de garage toe.
Ben benieuwd wat er uitkomt en dat zal ik dan ook wel melden hier het forum.
Dat is heel snel aangezien ik heel veel snelweg rijd (anders doe je geen 60.000 km / jaar) en ook wel weet hoe ik moet schakelen.
Nu trilt weer het koppelingspedaal en moet waarschijnlijk weer de boel open gegooid worden om te kijken wat er aan de hand is.
Klinkt dit bekend bij 1 van jullie ?
Als de motor koud (alleen 's morgens eigenlijk) is heb ik nergens last van maar vanmiddag weer trilde hij behoorlijk als ik wil wegrijden in de 1e versnelling of achteruit wil rijden.
Daarna van 1 naar 2 etc gaat probleemloos.
Garage weet ook niet wat er aan de hand is en wil de auto onderzoeken.
Ben ik hem wel 2 dagen kwijt.
Eerst "moeten" wij nog even op vakantie komende 2 weken, gelukkig wederom alleen maar snelweg km's en daarna gaat mijn wagen naar de garage toe.
Ben benieuwd wat er uitkomt en dat zal ik dan ook wel melden hier het forum.