Korte intro Yippo

Yippo

Lid
Na 8 trouwe dienstjaren mijn prive auto, een VW Passat sedan 1.9 TDI 1999 sinds kort ingeruild voor een Skoda 1.4 TSI Superb II 2009 hatchback. Was ook actief op vwpassat forum.

Naast de leeftijd van de auto, werd de Passat relatief klein van binnen. Was daarom op zoek naar meer interieurruimte, zodat onze dreumes niet meer met haar voetjes in de leuning van de voorstoelen zou trappen. Dus op zoek naar een andere VAG auto. En het is uiteindelijk een Skoda geworden. Een complete auto die rijd als mijn oude TSI lease Golf 6. De twindoor is ook een pluspunt tov de Passat. Hoop met deze auto nog vele plezierige kilometers te maken.

Van plan om de nodige kleine modjes uit te voeren op de Superb. Dus begin nu aandachtig het forum af te struinen :tongue:

Grt
Yippo

CDK

Forumguru
Van harte welkom hier en gefeliciteerd met je nieuwe bolide tevens dank voor het voorstellen! :thumbsup:

newwolf84

Forumguru
Welkom en modjes zijn er volgens mij genoeg te vinden. LED lampjes, logo's enz.

In elk geval veel plezier hierzo en met de auto maar dat zal ongetwijfeld lukken.

jonbongoofy

Forumguru
Welkom! Andere mensen betalen grof geld voor een massagefunctie in de stoel en jij neemt een grotere auto om ervan verlost te zijn :D

Bovenaan Onderaan