Kuda steun & Metalen paneel dashboard: krassen

Goedendag.

Sinds kort heb ik een tweedehandse Skoda Fabia Combi Style 1.0TSI uit 2017.
Daarvoor heb ik geprobeerd een steun voor mijn telefoon te plaatsen, een Kuda 1690.
Zie ook hier: https://www.kudanederland.nl/conten...af--2014-tot-en-met-vergelijk-afbeelding.html

Het monteren lukt mij niet. Aan de achterkant zien twee metalen lippen die in het dashboard moeten klemmen. Er klemt bij mij niets.
Heeft iemand misschien ervaring met deze steun en een magische hint?

Bij de pogingen de steun te monteren ben ik met de lippen over de metalen plaat van het dashboard bij de bijrijder gegaan. Daar zitten nu krassen is.
Hoe kan ik deze weg halen of minder maken?
Iemand ervaring met krassen wegwerken?

Met vriendelijke groet,
Arjen
fa97e8b5269478ae178d6dc04690f0ee.jpg

Laatst bewerkt:

EdK

Forumguru
Ja het is geborsteld, en ben bang dat als je het gaat proberen weg te krijgen dat het alleen erger gaat worden.
Maar als ik goed heb dan waren (zijn) er losse panelen te verkrijgen , zijn er ook tijd verkrijgbaar geweest met een motief erop...

En anders een wrap er op ??
@JeSko kan je daar zeker in adviseren ....

De bovenste lip wel goed tussen de panelen maar zit dan te veel naar links. Ik krijg hem niet verder naar rechts. Het voelt alsof ik tegen een klem van het dashboard aan zit.
De onderste lip krijg ik er niet ver genoeg in. Daar blijft een gat tussen houder en dashboard.

Laatst bewerkt door een moderator:
Na onderzoek zag ik dat het paneel redelijk eenvoudig te verwijderen is.
Uiteindelijk heb ik dat gedaan, de lipjes van de console om het paneel gebogen en het paneel weer teruggeplaatst.
Volgens mij is de handleiding niet te volgen, de lipjes moeten dan blijkbaar vanzelf een bocht van 99 vragen om het paneel heb maken...

Bovenaan Onderaan