kunststof beschermingsstrip achterbumper

A.Kosten

Nieuw lid
12 maart wordt m'n Fabia HB afgeleverd (antraciet grijs) twijfel of ik gelijk een berschermstrip op de achterbumper moet laten monteren.
Jammer genoeg staat ie niet in de accessoire folder afgebeeld en weet dus niet of 't netjes staat. Wil niet dat de auto ontsiert maar wil ook geen krassen van 't in en uitladen of van de hond. Iemand 'm op de foto staan en misschien heel toevallig op antraciet grijs? Zo ja....zet 'm even op 't forum en laat 't mij weten zodat ik kan kijken. Alvast bedankt;):xyxthumbs:

van_der_P

Senior Member
Op de site van Skoda kun je onder het model Roomster kijken, bij accessoires exterieur. Daar staat een bumperbeschermstrip 55 euro incl. montage. De Fabia is verwant aan de Roomster wellicht dat het past. Anders overleg eens met de dealer.

A.Kosten

Nieuw lid
Ik heb de strip besteld en vandaag m'n auto gehaald. Strip is niet zo breed als ik had verwacht. Maar toch... biedt wat bescherming en 't ziet er netjes uit op antraciet grijs. De strip is niet echt zwart. Ik ben tevreden. Heb ook de rubber vloermat voor de kofferbak genomen. Ook niet verkeerd moet ik zeggen.

nemo

Senior Member
Ik heb de strip besteld en vandaag m'n auto gehaald. Strip is niet zo breed als ik had verwacht. Maar toch... biedt wat bescherming en 't ziet er netjes uit op antraciet grijs. De strip is niet echt zwart. Ik ben tevreden. Heb ook de rubber vloermat voor de kofferbak genomen. Ook niet verkeerd moet ik zeggen.

Wil je er een foto van laten zien? Ben benieuwd hoe de looks zijn.

Fabia

† In Memoriam
Dat wordt helaas nog wat wachten ben ik bang. Ben wel benieuwd, zoek nog steeds zoiets voor mijn Fabia Combi.

A.Kosten

Nieuw lid
Als je even bij de foto's kijkt in mijn garage kun je zien hoe de kunsstofstrip is die ik heb laten monteren.

A.Kosten

Nieuw lid
Ik heb er tot op dit moment alleen nog maar wat mee geoefend. Gebruikte in m'n vorige wagen een PDA met TomTom. Maar m'n eerste indrukken zijn goed. Heb op een paar korte ritjes gemaakt of 'm alleen maar aangezet en hij lijkt zo op 't eerste gezicht wel te doen wat er wordt verwacht. Ga 't weekend 'm goed gebruiken en zal binnenkort wel verslag uitbrengen. Het ziet er in ieder geval wel heel mooi uit. Ik kreeg 'm overigens kado van de dealer Swarttouw in Barendrecht omdat ze 20 jaar Skoda dealer zijn. :laugh:

Bovenaan Onderaan