L&K magazine

higgy

Forumguru
Rara, wie staat er geportretteerd in het nieuwe L&K-magazine, dat gisteren verschenen is... ;)

joergarms

Senior Member
ff een hele domme vraag misschien, maar wat is het l&k magazine? Krijgt iedere Skoda-rijder dat?
Toen ik nog VW reed, kreeg ik wel het VW magazine, maar sinds ik in juni de Fabia heb gekocht, bij een officiele dealer, ontvang ik helemaal niets.
Weet iemand waar ik me daarvoor kan aanmelden??

Steve

Senior Member
Ik heb mezelf aangemeld, maar als ik de link in de ontvangen e-mail
open krijg ik een blanco scherm ?????
Had ik ook maar links boven in de hoek staat met kleine letters bedankt voor uw aanmelding.
Ik keek er ook eerst overheen maar het stond er echt.

higgy

Forumguru
Bedenk dat als je Skoda-magazine, vanaf nu de opvolger van L&K-magazine, in de toekomst thuis wilt ontvangen, je je aan moet melden op bovengenoemde link. Niet aanmelden = geen magazines meer!

Mooie foto van een mooie auto met berijder op een mooie plek! Leuk om op deze manier een moderator in beeld te krijgen.

MadDog2K

Actief lid
Ik moet m'n kenteken invullen ... dan klik ik op versturen, en krijg ik dezelfde pagina weer voor m'n snufferd... wat gebeurd er normaal na het invullen van je kenteken ??

Dutch4x4

Senior Member
Hee higgy, vergeten te vragen de vorige keer, maar nu je het draadje toch weer een schop geeft: hoe heb je je aangemeld voor die rubriek?

Ik heb vorig jaar mevrouw Dutch aangemeld - het leek 'r wel leuk om als vrouw met een dikke auto (dus geen Fabiaatje) in het blad te staan. Maar niks gehoord. Geen kik.

Bovenaan Onderaan