Laat um zien, je bent toch trots ...

m@rkie

Lid
even voorstellen voordat ik verder ga met het onderwerp.
M@rkie staat op het punt om een lease contract met een O3 in gang te zetten.
Wordt mijn eerste lease auto, dus ff spannend, maar dat komt goed.
Wij (mijn vrouw en onze 2 dochters 5&7 jaar) wonen in het westen van het land,
En wij gaan in eerste instantie uit van een GL BL O3.
Echter bestaat de kans dat het een andere specificatie gaat worden ivm
De komende wijzigingen die op stapel staan, 14% wordt 20% en is een ambities businessline
Dan niet interessanter ?

Laat um zien, wil zeggen;
Ik ben op zoek naar en profil foto's van O3's bij daglicht in alle kleuren en combinaties

Laat um zien.......
Black magie, met chroomwerk plus teronvelg
Metal grey , met chroomwerk plus golusvelg
Moon white, zonder chroomserk maar met alarisvelg
Of toch race bleu met sunset en teronvelg
Of misschien toch....

Ben benieuwd waar jullie mee komen, laat me verrassen dan kan ik tenminste een
Keuze maken op uiterlijk, wel zo leuk ik deze wereld

Cordoba

Forumguru
Welkom Mark. Je kunt al veel foto's zien in de topics van de laatste meetings (meeting bij Jawes en Vagtechniek waren veel O3's aanwezig, in diverse kleuren). Verder kun je in de topics over de eigen auto's ook veel O3's vinden.

Altos

Banned
Welkom Mark. Even meteen een kritisch momentje: Typ je dit op een telefoon/tablet/phablet met autocorrectie aan? Beetje lastig te lezen met zoveel vreemde woorden cq spelfouten. Desondanks veel succes met je keuze!

Thokozanoah

Forumguru
Welkom op het forum.....ik kan je alleen een Racing Blue laten zien met BBS, sorry....
Maar de Moonwhite uitvoering, zoals jij beschrijft, wordt die niet als laatste in beeld gebracht in de Octavia reclame? (Nadat de RS uit beeld is.....)

henriz

Forumguru
Nou, zo ziet een standaard GL BL er dus uit. (het getinte glas achter en de dakdragers zijn niet standaard)
full

Deze is dus zonder chromen lijsten, hetgeen bij deze kleur wel een gemis is.

Laatst bewerkt:

henriz

Forumguru
En wij gaan in eerste instantie uit van een GL BL O3.
Echter bestaat de kans dat het een andere specificatie gaat worden ivm
De komende wijzigingen die op stapel staan, 14% wordt 20% en is een ambities businessline
Dan niet interessanter ?
Nou dat is simpel te bepalen. Uitgaande dat ze allebei 20% bijtelling hebben zet je ze op skoda.nl gewoon zij-aan-zij in de vergelijker en dan krijg je dit:

upload_2014-10-14_14-11-27.png
Daaronder kun je ze op ieder detail vergelijken.
Ik verklap je alvast: bij de Ambition heb je veel meer mogelijkheden om helemaal los te gaan: DSG bijvoorbeeld of een benzinemotor ipv diesel. Ook een panoramisch dak behoort tot de mogelijkheden die de Greenline niet heeft.

(de zelfde vergelijking kan je natuurlijk ook doen met een Octavia Combi)

Bovenaan Onderaan