Lage dakdragers en dakkoffer

Hoi allemaal,

Deze zomer gaan wij op vakantie naar Terschelling. Ik wil een dakkoffer op onze nieuwe Fabia Combi monteren, maar mede door de sluiting van de Skoda webshop zie ik door de bomen het bos niet meer. Kan iemand mij helpen met een goede combinatie dakkoffer en dakdragers? Er zitten dakrails op onze auto.

Het zou helemaal fijn zijn als het geheel niet te hoog werd. Boven de 2 meter moet je bij Doeksen namelijk flink bijbetalen.

Dank!

Bakkertje

Forumguru
Ik heb de aerodynamische dragers van Farad op mijn Passat, die zijn vrij laag en ook lekker stil..

Als dakkoffer heb ik een daktas maar die is heel hoog, maar die kun je vast wel ergens vinden..

Tees

Donateur
Voordat je grote(re) investeringen gaat doen: ik reis al vele jaren naar Terschelling en je betaalde altijd extra voor een object bovenop de auto, ongeacht of die hoger of lager is dan 2m. Je moest dat wel opgeven zodat ze weten op welke plaats je auto kon staan (alleen voor de Friesland en de Midsland, de nieuwe Willem's hebben geen verstelbaar dek).

En ik lees net dat je per dit jaar helemaal geen supplement meer betaalt voor een object op of achter de auto, alleen moet aangeven óf t erop zit, vanwege de ruimte die dat inneemt en daarmee hun capaciteitsplanning.

Verder heb ik weinig inhoudelijks toe te voegen over geschikte dakdragers of dakkoffers.

EdK

Forumguru
je betaalde altijd extra voor een object bovenop de auto, ongeacht of die hoger of lager is dan 2m
Hou alsjeblieft op, paar jaar terug met caddy naar west (JH) en dame bij loket dat ik moest bijbetalen.
Ik van waarom, wel u bent te hoog !
Kom al jaren zo op eiland ! ja maar had u toen ook de dakdragers er op ?
Ehh nee wel vandaar dat u meer moet betalen !
Wel dan haal ik ze er NU vanaf en heb ze voor loket eraf gehaald ! Waren ze niet blij mee die achter me stonden en mevr achter loket...

Bovenaan Onderaan