Lak aan! Black magic mica?

Pieterskoda

Nieuw lid
het klinkt haast als de top hit van Santana black magic woman!

Maar in dit geval mica?

Mijn fabia heeft her en der wat kleine beschadigingen steen slag etc
Nu wil ik dit weg werken met een stift

Alleen ik kan het nergens vinden?
Wie o wie kan mij helpen

CDK

Forumguru
Gewoon bij je dealer kan je een setje kopen van 2 flesjes, 1 zwart en 1 blank. Superskoda zal ze ook wel leveren verwacht ik. Best gebruik je NIET het kwastje wat er bij zit, maar een satéprikker om voorzichtig de steenslag te vullen. Mooiste resultaat is vaak zonder de blanke lak te gebruiken.

Cordoba

Forumguru
De touch up sticks die @Japanese Power power noemt, zijn er in verschillende groottes, ik heb een mix-setje met 3 maten daarin.
Hoe goed de kleur is, met de originele lakstift kan per lakkleur erg verschillen, bij mijn lakkleur is de kleurlak veel te licht van kleur, en pas na de blanke lak wordt de kleur donkerder, maar de dikte van de blanke laklaag bepaald dan de kleur die je krijgt. Mijn advies is om bij een goed schade bedrijf gewoon wat lak op kleur te laten mengen, zodat je in één keer de juiste kleur lak aanbrengt, dat valt veel minder op dan stippen met een lichtere (of donkerdere) kleur.

Pieterskoda

Nieuw lid
Hoi iedereen. Maar nu weet ik nog niet exact welke ik nu moet hebben is de black magic mica gewoon zwart METALIC ? En waar kan ik dit kopen? Niet al te duur?

CDK

Forumguru
Weet je dat nog niet? Dan heb je niet goed gelezen, Superskoda en je dealer hebben het voor je.

Pieterskoda

Nieuw lid
Snap ik alleen vroeg ik of zwart magic mica zwart metalic is

En dat de dealer er Wat wat voor vraagt. Op super Skoda kan ik hem niet vinden? Of ik lees eroverheen

H@RM

Senior Member
Skoda kleurnummer 1Z1Z

Gewoon bij de dealer bestellen, of zoals cordoba al aan gaf een flesje op kleur laten mengen.

Of bij de schade herstel boer of bij onder andere automat. Die lezen ook de kleur met een kleuren scanner en mengen vervolgens het recept op maat.

Bovenaan Onderaan