Ik heb een Skoda Fabia Combi Greenline van februari 2011. Nu is er lakschade aan de achterklep en aan de achterbumper. Blijkt dat de bumper scheef zit waardoor de achterklep steeds langs de bumper schaaft. Was dus een kwestie van tijd dat de lak dan beschadigd zou raken en nu dus ook de klep gaat roesten. Ben ermee naar de dealer gegaan. Foto’s gemaakt en opgestuurd naar Pon. Valt niet onder garantie is hun reactie, want de bumper kan scheef zitten door invloeden van buitenaf, zoals het licht aantikken door een ander voertuig. Heb aangegeven dit vreemd te vinden, want er is verder niks te zien aan de bumper. Zijn ook verder geen schades geweest of reparaties aan de bumper, waardoor deze eventueel scheef is gemonteerd. Als klep en bumper moeten worden gespoten, kost dit 570EUR. Heb nog foto’s opgezocht van toen ik de auto net had en hierop blijkt dat de bumper toen al scheef zat. Denk dat dit echter geen bewijs is, want je ziet natuurlijk niet wanneer de foto echt gemaakt is. Is mij destijds niet opgevallen. Heb het idee dat de dealer verder ook niets hieraan wilt doen. Heeft iemand ook al zoiets meegemaakt en wat kan ik hier verder aan doen, want dit lijkt me namelijk wel een garantiegeval.