lakstift black magic

octavia_J

Nieuw lid
Vandaag langs de dealer om een lakstift te halen voor mijn O2 kleur black magic uit 2010 om wat steenslag op de motorkap bij te werken.

Helaas voor deze kleur is geen lakstift leverbaar :shocked:

Advies was om langs een schade herstel bedrijf te gaan en een potje te laten mengen. Heeft iemand nog alternatieven / dezelfde ervaring?

Het verbaasde mij nogal dat er voor een standaard kleur geen lakstift leverbaar is.

Informeer eens bij VW, Audi of Seat!!!

Ik heb in 2004 een Leon gehad in een bepaalde kleur blauw en daarvan was bij Seat geen lakstift te leveren.
" Nee meneer, helaas die bestaat niet meer en is ook niet meer leverbaar".
Op mijn verzoek is er toen navraag gedaan bij Audi en je raadt het wellicht al: Voor 10 euro had ik een lakstift in de juiste kleur!!!!

Succes!!!

GJM

Nieuw lid
Voor Black magic is er gewoon een lakstift leverbaar hoor. Artikelnummer HFB380034 geloof ik. Zou ook wat vreemd zijn aangezien het een veelverkochte kleur is.

Storm Blue is een ander verhaal. Die is geloof ik sinds kort uit het assortiment. Daarvoor is Lava Blue in de plaats gekomen. Maar dat is een andere kleur, dus daar heb je niets aan als je een lakstift zoekt.

octavia_J

Nieuw lid
Ik kreeg ook de volgende reactie van Skoda nl op mijn vraag of de lakstift niet leverbaar is: " Deze informatie is helaas onjuist. De lakstift is leverbaar, artikelnummer is HFB380034, en is voorradig. Uw Skodadealer kan 'm bestellen."

Gelijk aan de reactie van GJM

Dus toch maar weer eens contact opnemen met de dealer

Bovenaan Onderaan