Lakstiften gebruiksaanwijzing

Reed ik laatst op een landbouwweg, kwam me er een tegemoet door de berm aanscheuren. /forum/images/graemlins/shocked.gif Knalt er een steen tegen mijn deur aan. /forum/images/graemlins/mad.gif Lak van de deur! Heb ik er de lakstiften erbij gepakt; een met de lak zelf en een met blanke lak, maar hoe moet je ze gebruiken? /forum/images/graemlins/confused.gif

Frankie

Actief lid
staat t niet op t flessie !?! /forum/images/graemlins/smile.gif volgens mij de boel schoonmaken, kleur erin, drogen, blanke lak erover !

ps: volgens mij moet je de lak er met het kwastje opstrijken !!! /forum/images/graemlins/smile.gif GRAPJE...

Good luck

___JC___

Forumguru
</font><blockquote><font class="small">Citaat: Frankie</font><hr />

staat t niet op t flessie !?! /forum/images/graemlins/smile.gif volgens mij de boel schoonmaken, kleur erin, drogen, blanke lak erover !

ps: volgens mij moet je de lak er met het kwastje opstrijken !!! /forum/images/graemlins/smile.gif GRAPJE...

Good luck

[/ QUOTE ]

Dan nog ff flink poetsen met een wax om de overtollige lak te verwijderen. En voila!

dorstvlegel

Actief lid
Voor kleine beschadigingen gebruik ik altijd een stukje hout met een spits puntje zodat er geen klodders ontstaan. Met de bijgeleverde kwastjes komt er meestal teveel verf op de auto en krijg je lelijke druppels

0. plekje goed ontvetten.
1. pak de lakstift met kleur.
2. goed schudden dat je het kogeltje in de lakstift hoort rammelen.
3. dop afschroeven.
4. in dop zit kwastje.
4. kwastje afstrijken dat overtollige lak terugloopt in flesje.
5. plekje lakken.
6. gebruik voor zeer kleine plekjes een tandenstokertje.
7. laten drogen.
8. indien metallic lak, daarna zelfde procedure met lakstift blanke lak.

ougie

Forumguru
Perfecte gebruiksaanwijzing,,,,kan zo op het flesje SkodaRJ.
Ik weet niet wat voor kleur jij hebt Dimitri, maar de kleur van mijn OII moet ik volgens mij maar bij de dealer halen, Halforts en Brezan hebben de kleur Graphite Grey (nog) niet in hun assortiment. /forum/images/graemlins/frown.gif

Bovenaan Onderaan