Lamp dagrijlicht houder stuk

Vandaag de melding gekregen dat de dagrijlicht links vanvoren stuk zou zijn. Gekeken en idd, brande niet. De binnenkant van het glas heeft ook een waas erover liggen. Daarnet opengedaan en vastgesteld dat de lamp beginnen oxideren is en de houder meegenomen heeft.

Weet iemand waar ik dat onderdeel kan bestellen?

EdK

Forumguru
Als ik zo die foto bekijk en dan het plastic dan lijkt het meer verbranding van het plastic dan corrosie hoor.
Maw lijkt er op dat je lamp niet lekker in de lamphouder heeft gezeten en hierdoor lekker met de hoge ampére's aan smelten is gegaan...
Zou dan ook bij vervangen ( zelf ) ook even de bedrading bij de lamp checken of die niet wat erg hard is geworden en of de isolatie niet wat is weggesmolten....

Maar een foto kan ook een vertekend beeld geven en is bovenstaand dus niet van toepassing...:pieker::pardon:

Als ik zo die foto bekijk en dan het plastic dan lijkt het meer verbranding van het plastic dan corrosie hoor.
Maw lijkt er op dat je lamp niet lekker in de lamphouder heeft gezeten en hierdoor lekker met de hoge ampére's aan smelten is gegaan...
Zou dan ook bij vervangen ( zelf ) ook even de bedrading bij de lamp checken of die niet wat erg hard is geworden en of de isolatie niet wat is weggesmolten....

Maar een foto kan ook een vertekend beeld geven en is bovenstaand dus niet van toepassing...:pieker::pardon:

De kabels zien er in orde uit. Het glas van de mistlamp is aan de binnenkant ook licht wazig, dus ik vermoed net zoals jij, dat er idd iets verkeerd is gegaan. Het plastiek wat de lamp op zijn plek moet houden is weg aan één kant.. Helaas is het onderdeel nergens online te verkrijgen :( dat wordt vragen aan de dealer en hopen dat ze het willen verkopen..

hemi24

Forumguru
Gaat veel vaker stuk blijkbaar, google maar eens op het onderdeelnummer

9c77039s-1920.jpg

Bovenaan Onderaan