lampje cruise control te activeren?

skodabelg

Nieuw lid
mijn octavia 2 met cruise control is geleverd april 2006. als ik het goed heb begrepen zijn de auto's erna uitgerust met een lampje in het instrumentenpaneel die de cruise control aanduid. ik zie dat dit lampje reeds in mijn instrumentenbord aanwezig is. Is het mogelijk met software-upgrade om dit te activeren?

Gieliovd

Forumguru
Hier is wel eens over gesproken ja... conclusie was als ik mij goed herinner dat vanaf een bepaalde productiedatum deze lampjes aan stonden.

Als hij er in zit, dan moet hij met het inschakelen van het contact oplichten lijkt mij.

Goeie vraag!

Het moet in ieder geval tussen week 16 en week 28 veranderd zijn, ik heb het niet, maar mijn collega, die hem 12 weken later heeft ontvangen wel.

Vind het eigenlijk ook niet erg, nog even en dan heb ik het ook! :yeah:

Deje

Lid
Ledje

Maar helaas, helaas,
Er zit dan wel een opening in de dashboardfilm, maar er achter op de printplaat zit geen ledje gemonteerd, wordt dus wel erg moeilijk om dit te activeren.....

joergarms

Senior Member
Ik heb dezelfde vraag ook al eens aan de dealer voorggelegd, mijn fabia heeft namelijk hetzelfde.
Maar volgens de dealer was het niet mogelijk. Misschien dat ik op een mooie zomerdag het dashboard eens openwerk en kijk of ik er zelf bij kan komen, maar dat kan nog wel even duren.

Deje

Lid
Ik heb dezelfde vraag ook al eens aan de dealer voorggelegd, mijn fabia heeft namelijk hetzelfde.
Maar volgens de dealer was het niet mogelijk. Misschien dat ik op een mooie zomerdag het dashboard eens openwerk en kijk of ik er zelf bij kan komen, maar dat kan nog wel even duren.
Moet je proberen, maar bestel dan al vast ook maar een nieuwe....
Je moet de hele unit er voor slopen!

Bovenaan Onderaan